Η διοργανώτρια αρχή επέλεξε για πρωταγωνίστρια για το διαφημιστικό σποτ ένα μοντέλο και όχι μια αθλήτρια. Σκοπός της ήταν να δώσει μεγαλύτερη ώθηση στην καμπάνια. Και τα κατάφερε… εισπράττοντας ωστόσο αρνητικές κριτικές.
Στο βίντεο δεν φαίνεται πουθενά η «αθλήτρια» να επιδεικνύει τις αθλητικές της ικανότητες. Αντίθετα, ο σκηνοθέτης εστιάζει στις υπόλοιπες… ικανότητες της πρωταγωνίστριας.
Τα πνεύματα οξύνθηκαν ακόμα περισσότερο από το σλόγκαν της καμπάνιας που είναι «Θα θέλετε να την ακολουθήσετε».
Άμεση ήταν η αντίδραση γνωστών αθλητριών όπως της Πάολα Φεράρι από την Παραγουάη που έγραψε στο Facebook «πιστεύω ότι η Αργεντινή έχει παίκτριες. Τι είναι αυτό; Τι πουλάτε;».