Λίγο η ιστορία του χώρου και η ομορφιά του, λίγο το κάτω απ’ την Ακρόπολη, μια συναυλία στο Ηρώδειο προσδίδει κύρος στην πορεία κάθε καλλιτέχνη. Κάθε Σεπτέμβριο φιλοξενεί εξωφεστιβαλικές παραγωγές και οι προτάσεις περνάνε από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ) με γνώμονα τόσο να προφυλαχτεί το μνημείο (ντεσιμπέλ, βάρος μηχανημάτων) όσο και να διαφυλαχτεί το πολιτιστικό του αποτύπωμα. Ο άγραφος νόμος του Ηρωδείου είναι ότι δεν προσφέρεται για εμπορικά ονόματα και λαϊκοπόπ τραγουδιστές.
Στο παρελθόν έχουν κοπεί προτάσεις και μες στη συνεδρίαση του ΚΑΣ έχει ακουστεί η φράση «να μη γίνει το Ηρώδειο σκυλάδικο». Πριν από λίγες ημέρες όμως ενέκρινε συναυλία του Αντώνη Ρέμου, αλλά και της Αννας Βίσση – τη δεύτερη με τη δικαιολογία ότι είναι φιλανθρωπικού χαρακτήρα καθώς υπήρχε διχογνωμία. Προτού αποφανθεί το ΚΑΣ προηγείται συζήτηση σε ενδεκαμελή επιτροπή του ΥΠΠΟΑ στην οποία συμμετέχουν καλλιτεχνικοί διευθυντές οργανισμών –ανάμεσά τους οι Γιάννης Μόσχος, Γιώργος Κουμεντάκης, Κατερίνα Ευαγγελάτου– και στη συνέχεια η πρόταση κατατίθεται στη Διεύθυνση Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων, που κάνει με τη σειρά της εισήγηση στο ΚΑΣ. Υπάρχουν δηλαδή τρεις δικλίδες ασφαλείας. Αλλά Ρέμος και Βίσση πέρασαν όλες τις… πίστες της διαδικασίας.
Η Κατερίνα Ευαγγελάτου φέτος απέρριψε το αίτημα του μεγάλου Χρήστου Λεοντή που ήθελε να γιορτάσει τα 50 του χρόνια με συναυλία στο Ηρώδειο, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών. Να εισηγήθηκε άραγε θετικά για Ρέμο και Βίσση; Πάντως, ο Αντώνης Ρέμος δεν έχει κρύψει τη στήριξή του στη ΝΔ –είχε επισκεφθεί τον Κυριάκο Μητσοτάκη στην Πειραιώς–, ενώ έχει βρεθεί και στην εκδήλωση του Αδωνη Γεωργιάδη για την κοπή βασιλόπιτας. Τα θυμίζουμε έτσι για την… ιστορία (και του Ηρωδείου).