Ράλι Ακρόπολις: Συνεχίζει να προελαύνει ο Ροβανπέρα-Πλήγμα για το πρεστίζ του αγώνα η διακοπή της διαδρομής «Ελευθεροχώρι»

 Η 2η μέρα του EKO Ράλι  Ακρόπολις, μπορεί να ήταν ένα ρεσιτάλ του 20χρονου Κάλε Ροβάνπερα, που οδεύει ολοταχώς προς την νίκη οδηγώντας εντυπωσιακά το ένα από τα τρία εργοστασιακά Toyota Yaris WRC στην πρώτη τους συμμετοχή στον εθνικό μας αγώνα, όμως στιγματίστηκε από μερικούς ανεγκέφαλους που είχε σαν αποτέλεσμα να ακυρωθεί η Ειδική Διαδρομή «Ελάτεια 1».

NewsRoom 12/09/2021 | 10:39

Ο Φινλανδός οδηγός της Toyota σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις πρώτες τέσσερις από τις έξι σημερινές ειδικές (Παύλιανη 1, Γραβιά, Βωξίτες, Ελευθεροχώρι 1) και αύξησε σε περισσότερο από μισό λεπτό το προβάδισμά του σε σχέση με τους «διώκτες» του. Στο μεταξύ, ο Εσθονός οδηγός της Hyundai, Οτ Τάνακ, ήταν ταχύτερος στην έκτη ειδική της ημέρας (Ελευθεροχώρι 2), ενώ ο Γάλλος επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής και πρωτοπόρος στη βαθμολογία των οδηγών, Σεμπαστιάν Οζιέ, σημείωσε με το Toyota του τον ταχύτερο χρόνο στην 5η σημερινή ειδική (Παύλιανη 2). Όμως, ο Ροβάνπερα, ο οποίος έγινε στο Ράλι Εσθονίας (18/7/2021) ο νεώτερος νικητής στην Ιστορία του WRC, «άνοιξε» στα 30.8 δευτερόλεπτα το προβάδισμά του έναντι του Τάνακ και στα 40.2 δεύτερα σε σχέση με τον Οζιέ, την ώρα που οι δύο «διώκτες» του Φινλανδού ήταν περίπου τέσσερα δευτερόλεπτα πίσω του στη γενική κατάταξη μετά την ολοκλήρωση της χθεσινής ημέρας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, μετά την επικράτησή του στις πρώτες τέσσερις σημερινές ειδικές, ο Ροβάνπερα ήταν σχεδόν 40 δευτερόλεπτα μπροστά, ωστόσο χαλάρωσε λίγο το ρυθμό του στις δύο απογευματινές ειδικές, όπου το χώμα ήταν πιο σκληρό σε κάποια σημεία και πιο λείο σε άλλα, ενώ στάθηκε τυχερός στην 9η ειδική (Βωξίτες), όταν το πίσω μέρος του Yaris του γλίστρησε σε ένα χαντάκι, αλλά κατάφερε να βγει χωρίς... παρατράγουδα.

Από την πλευρά του, ο Τάνακ αύξησε σε 9.4 δευτερόλεπτα το προβάδισμά του έναντι του Οζιέ, ο οποίος ευνοείται από το γεγονός ότι οι -αντίπαλοί του στη μάχη του τίτλου- Έλφιν Έβανς και Τιερί Νεβίλ βρίσκονται πιο πίσω στη γενική (έβδομος και δέκατος, αντίστοιχα). Έτσι, χωρίς να παίρνει ρίσκα, ο Γάλλος στοχεύει στο βάθρο, προκειμένου να αυξήσει κι άλλο το προβάδισμα σε σχέση με τους διώκτες του, το οποίο αυτή τη στιγμή είναι 38 βαθμοί.

Στο μεταξύ, πρώτος Έλληνας στη γενική κατάταξη είναι ο Γιώργος Κεχαγιάς με Skoda, ο οποίος βρίσκεται στην 19η θέση (+17:57.1).

Άξιο αναφοράς το γεγονός ότι η ειδική Ελευθεροχώρι 1 (η 10η του αγώνα) διεκόπη μετά τη διέλευση των αυτοκινήτων WRC για λόγους ασφαλείας (εσφαλμένες θέσεις θεατών). Κάτι το οποίο ήρθε σαν συνέχεια της διακοπής και μάλιστα δύο φορές της Ειδικής Διαδρομής «Λουτράκι», κατά το πρώτο σκέλος του αγώνα.

Αυτό δεν επιφέρει τίποτα άλλο από τη μείωση βαθμών στη γενική βαθμολογία του EKΟ Ράλλυ Ακρόπολις, σε μια εποχή που το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ επέστρεψε στη χώρα μας μετά από 8 ολόκληρα χρόνια.

Για αυτό λοιπόν τα «παραδείγματα» των Ειδικών Διαδρομών «Λουτράκι» και «Ελάτεια Ι» δεν πρέπει να επαναληφθούν την Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου, στο 3ο και τελευταίο σκέλος του EKO Ράλλυ Ακρόπολις που περιλαμβάνει και τη θρυλική διαδρομή του «Ταρζάν» και μάλιστα 2 φορές με τη δεύτερη να προσμετρά και ως power stage με τους 5 ταχύτερους να λαμβάνουν επιπλέον βαθμούς τόσο για αυτού όσο και για την ομάδα.

 

Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης του Ράλι Ακρόπολις μετά την 3η ημέρα:

1. Κάλε Ροβάνπερα (Φινλανδία/Toyota) 2 ώρες 36:52.8

2. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai) + 30.8


3. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/Toyota) + 40.2

4. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai) + 2:09.4

5. Αντριάν Φουρμό (Γαλλία/Ford) + 3:19.2

6. Γκας Γκρίνσμιθ (Μ. Βρετανία/Ford) + 3:35.0

7. Έλφιν Έβανς (Μ. Βρετανία/Toyota) + 5:51.9

8. Μάρκο Μπουλάσια (Βολιβία/Skoda) + 7:09.0

9. Αντρέας Μίκελσεν (Νορβηγία/Skoda) + 7:09.8

10. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) + 7:47.6

...