Newsroom

Newsroom

Ραγδαίες αποκαλύψεις μετα την τραγωδία στα Τέμπη:«Τυφλό» και το τραμ

Σε μια αποκάλυψη για την κυκλοφορία των τραμ στην Αττική προχώρησε σήμερα στην εκπομπή του ο Νίκος Μπογιόπουλος

tram

Την στιγμή που η χώρα πενθεί για την εθνική τραγωδία στα Τέμπη, σε καταγγελίες για τη λειτουργία του Τραμ προχώρησε δημοσιογράφος Νίκος Μπογιόπουλος.

Ο ίδιος μέσα από την εκπομπή του στον Real fm είπε ότι τα 10 από τα 25 τραμ την Αττική κυκλοφορούν «τυφλά», δηλαδή χωρίς το σύστημα τηλεματικής (η συνδυασμένη χρήση των υπηρεσιών της ηλεκτρονικής και των τηλεπικοινωνιών) και τηλεδιοίκησης. Όπως ανέφερε δεν συμβαδίζουν με αυτά διότι πρόκειται για παλιά οχήματα. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει επικοινωνία του συρμού του τραμ με τα φανάρια, δηλαδή ο ηλεκτροδηγός δεν έχει τον έλεγχο του δρόμου με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Τι κάνει κάθε μέρα ο ηλεκτροδηγός; Αυτό που βλέπουν 100.000 άνθρωποι που κυκλοφορούν με τραμ: Σταματά τον συρμό, κατεβαίνει από το όχημα για να αλλάξει τη ρύθμιση στο φανάρι, χειροκίνητα!Επί της ουσίας το Κέντρο ελέγχου λειτουργίας του Τραμ στην Αθήνα, δεν λειτουργεί, με συνέπεια να μην ξέρει κανείς που βρίσκονται, σημείωσε. Στα 10 αυτά παλιά τραμ δεν μπορούν να καθοριστούν οι αλλαγές κατεύθυνσης.

Πρόκειται για τραμ που κάνουν τις γραμμές γραμμές Νέας Σμύρνης, Νέου Κόσμου, Συντάγματος και Φαλήρου, δηλαδή αυτές που χρησιμοποιεί η πλειοψηφία των επιβατών.

Ο Ν. Μπογιόπουλος σημείωσε πως όλα τα παραπάνω έχουν καταγραφεί επαναλαμβανόμενα από το Σωματείο ηλεκτροδηγών τραμ Αττικής, με εξώδικο ήδη από το 2019 στην Αττικό Μετρό και στη ΣΤΑΣΥ και ακόμα και με μηνυτήρια αναφορά στον εισαγγελέα από το 2021.

Το κέντρο ελέγχου του τραμ δεν βλέπει που είναι οι συρμοί

Την αποκάλυψη του Νίκου Μπογιόπουλου επιβεβαίωσε και ο πρόεδρος των εργαζομένων των τραμ, Χρήστος Τσώλης στον Αντ1. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Το ζήτημα υπάρχει από το 2019. Η τηλεματική (σ.σ. η τηλεδιοίκηση στο Τραμ) δεν λειτουργεί, δεν συνεργάζονται οι συρμοί με τα φανάρια. Το κέντρο ελέγχου δεν μπορεί να δει που βρίσκονται οι συρμοί.

«Οι οδηγοί λειτουργούν χειροκίνητα, εκεί που δεν υπάρχει φανάρι, οι επιβάτες πηδούν από το όχημα και οι κατευθύνσεις, τα «ψαλίδια» δηλαδή, αλλάζουν ανά πάσα στιγμή», ανέφερε ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΤΡΑΜ Αττικής.

Εξήγησε δε, πως «τα παλιά οχήματα δεν μπορούν να λειτουργήσουν με το νέο σύστημα της τηλεματικής που εγκαταστάθηκε το 2019» και για όλα τα παραπάνω, τόνισε πως, έχουν γνωστοποιηθεί σε όλους τους προϊστάμενους, ακόμα και τον τέως Υπουργό Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή. Επιπλέον, είχαν κάνει μήνυση στην Εισαγγελία το 2021 και το μόνο που έχει γίνει έκτοτε, ήταν να κληθούν για κατάθεση».

Ο κ. Τσώλης τόνισε στη συνέχεια πως «υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος, εκεί που πηδάει ο επιβάτης να σκοτωθεί». Εξήγησε μάλιστα ότι σε μία περίπτωση «ένας Ιταλός έκανε επανεκκίνηση στο σύστημα χωρίς να ενημερώσει το κέντρο στην Αθήνα κι έσβησε τελείως το σύστημα για 2 με 3 ώρες».

Και αναρωτήθηκε; «Αν το κέντρο ελέγχου είναι «τυφλό», πώς θα διαχειριστούν οι συνάδελφοι ένα περιστατικό με μία μονοδρόμηση ή ένα περιστατικό που πρέπει να χρησιμοποιήσει μόνο η μία γραμμή; Με ασύρματο. Και εάν δεν πιάνει;»

«Ο ανθρώπινος παράγοντας έρχεται μετά και συμβαίνει το μοιραίο. Αυτό είναι το πρόβλημα» κατέληξε ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΤΡΑΜ Αττικής.

 

Θεσσαλονίκη: Άνδρας καταδίωξε και εμβόλισε την εν διαστάσει σύζυγό του με το αυτοκίνητο

ΕΚ - Περιπολικό Αστυνομία

Θεσσαλονίκη: Άνδρας καταδίωξε και εμβόλισε την εν διαστάσει σύζυγό του με το αυτοκίνητο

Η γυναίκα δεν τραυματίστηκε, όμως στη συνέχεια ο δράστης την έπιασε και επιχείρησε να την…

Κασσελάκης για Θεοχαρόπουλο: «Δεν έφυγε από επιστημονικός συνεργάτης επειδή πρότεινε δημοψήφισμα»

κασε Θεοχαροπουλος

Κασσελάκης για Θεοχαρόπουλο: «Δεν έφυγε από επιστημονικός συνεργάτης επειδή πρότεινε δημοψήφισμα»

Απάντηση έδωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ στα όσα υποστήριξε ο Θανάσης Θεοχαρόπουλος για τη διακοπή…