«Πυρά» κατά Πέτσα και από επαρχιακά ΜΜΕ για το μοίρασμα χρημάτων σε... επιλεγμένα μέσα ενημέρωσης

Με άρθρο - παρέμβαση, το vetonews.gr από την Κοζάνη «κατακεραυνώνει» τον τρόπο με τον οποίον μοιράστηκαν από την κυβέρνηση τα χρήματα για τις καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς».
 

NewsRoom 07/07/2020 | 22:03

Σε παρέμβαση σχετικά με το «χρυσό κονδύλι» σε ημέτερους σε ΜΜΕ  από την κυβέρνηση για την περιβόητη καμπάνια ενημέρωσης προχώρησε το vetonews.gr και ο Σπύρος Κουταβας που υπογράφει το κείμενο. Όπως καταγγέλλει  η κατανομή των χρημάτων στα ΜΜΕ της Κοζάνης έγινε με κομματικά κριτήρια. «Τα κριτήρια δεν ήταν ούτε η εμβέλεια του μέσου, ούτε οι θέσεις εργασίας που έχει, ούτε η επιρροή του, αλλά σε πλείστες περιπτώσεις η σχέση του ιδιοκτήτη με την ΝΔ η τους βουλευτές της», σημειώνει η ιστοσελίδα.

Στη συνέχεια, παρατίθενται ορισμένα παραδείγματα που φανερώνουν τον τρόπο με τον οποίον έγινε το μοίρασμα των χρημάτων αλλά και σε ποιους κατέληξαν τα περισσότερα:

«Για παράδειγμα η τηλεόραση West Channel που δεν διαθέτει ούτε εικονολήπτη πάρα μόνο έναν εκφωνητή ειδήσεων σε ρόλο δημοσιογράφου, ιδιοκτησίας του επί σειρά ετών πρώην βουλευτή της ΝΔ Ν. Παπαφιλίππου έλαβε 10.000€ ενώ το West Radio της ιδίας ιδιοκτησίας 2.000€ - Σύνολο 12.000€. Ακολουθεί κατά πόδας ο Αντώνης Πουγαρίδης εκ Πτολεμαΐδας με την εφημερίδα Πτολεμαίος να λαμβάνει 5.000 €, η την εβδομαδιαία Εορδαϊκό Παλμός 2.000 ευρώ, ενώ το site e-ptolemeos λαμβάνει 2.500 ευρώ. Συνολικά 9.500€. Πρόκειται για εκδοτική οικογένεια με γνωστές καταβολές και στενές κομματικές σχέσεις με την ΝΔ καθώς και πρώην η νυν υπουργούς της κυβέρνησης.

Η ιδιοκτησία του «Θάρρους» λαμβάνει για την εφημερίδα 4.000 ευρώ ενώ για την ιστοσελίδα tharos.gr 2.500 ευρώ. Η τελευταία από πλευράς επισκεψιμότητας είναι παντελώς ανύπαρκτη στο σύστημα «alexa». Συνολικά έλαβε 6.500€.

Ο ιδιοκτήτης της εφημερίδας ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ μαζί με την ηλεκτρονική του σελίδα Ptolemaidanews λαμβάνει 2.000 ευρώ + 1000 € αντίστοιχα.

Στην ίδια κατηγορία και ο ιδιοκτήτης του sierafm στην Σιάτιστα που έλαβε για το ραδιόφωνο και την σελίδα του ραδιοφώνου 3.000 €. Οι αφοί Χατζηνικολάου με το ραδιόφωνο Ελεύθερο έλαβαν 4.000€. Η τηλεόραση Top Channel έλαβε 3.000€ δηλαδή λιγότερα από το ραδιόφωνο των Χατζηνικολάου.

Ξεχωριστή περίπτωση αποτελεί η τηλεόραση flash tv του πρώην περιφερειάρχη Θ. Καρυπίδη που έλαβε 8.000€.

Προκαλεί εντύπωση ότι η παλιότερη εφημερίδα της ΠΕ Κοζάνης «ο Χρόνος» έλαβε 1950 € χωρίς να χρηματοδοτείται η ηλεκτρονική εφημερίδα του. Στην ίδια κατηγορία και ο Πρωινός λόγος Κοζάνης με 2000 €. Το Kozan.gr. και το Kozanilife λαμβάνουν από 1.000 ευρώ έκαστο, ενώ το Κozanimedia του Π. Πλιατσιου λαμβάνει 1500€..

Εκτός από το vetonews αποκλείστηκε από την λίστα Πέτσα το ενημερωτικό kozani.tv, το περιοδικό together και το agrovoice.gr».

To koutipandoras.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.