Το Πρώτο Θέμα «άδειασε» τον Πρετεντέρη για τις αθλιότητες εναντίον του Βαξεβάνη

Μετά το εξώδικο που έστειλε ο δημοσιογράφος και εκδότης της εφημερίδας Documento, Κώστας Βαξεβάνης, το Πρώτο Θέμα, όχι μόνο «κατέβασε» την κατάπτυστη εκπομπή στην οποία ο Γ. Πρετεντέρης τον εμφάνιζε ως «μπατίρη» που «έφαγε 3 εκατομμύρια με τον Καλογρίτσα», αλλά με ανάρτησή του θυμίζει πως η εφημερίδα ήταν αυτή που αποκάλυψε την αλήθεια για την υπόθεση.

NewsRoom 30/01/2021 | 09:54

Πραγματικά το Πρώτο Θέμα, μετά την κατάθεση του Χρήστου Καλογρίτσα στον Εισαγγελέα, στην οποία άφηνε να εννοηθεί ότι 3 εκατομμύρια που πήρε τα χρησιμοποίησε για να δημιουργήσει το Documento με εντολή του Υπουργού Νίκου Παππά, δημοσίευσε ρεπορτάζ με την πορεία του χρήματος.

Σε αυτό το ρεπορτάζ τον Ιούλιο του 2020, αποκαλύπτεται ότι τα 3 εκατομμύρια δεν είχαν καμία σχέση με την εταιρεία που εκείνη την περίοδο εξέδιδε την εφημερίδα Documento, αλλά είχαν δεσμευθεί από το ελληνικό Δημόσιο και μετά από απόφαση του ΣτΕ, όταν το ποσό απελευθερώθηκε, μπήκε στην τσέπη του μοναδικού μετόχου Καλογρίτσα, ο οποίος έκανε μείωση μετοχικού κεφαλαίου. Δηλαδή το ποσό ουδέποτε χρησιμοποιήθηκε ακόμη και στη δική του εφημερίδα, πόσο μάλλον στην εφημερίδα που στη συνέχεια εξέδωσε ο Κώστας Βαξεβάνης με άλλη εταιρεία

Το ηχητικό της κατάπτυστης εκπομπής Πρετεντέρη