Το πρόβλημα αφορά το σύστημα ψύξης του υδραυλικού υγρού στις δεξαμενές καυσίμου. Ο EASA δήλωσε ότι μια αποτυχία που ανακαλύφθηκε με την υδραυλική «αντλία του κινητήρα» θα μπορούσε να προκαλέσει ταχεία άνοδο της θερμοκρασίας.
Εάν δεν διορθωθεί, ο EASA δήλωσε ότι η κατάσταση «θα μπορούσε να οδηγήσει σε ανεξέλεγκτη υπερθέρμανση του υδραυλικού υγρού και ενδεχομένως να έχει ως αποτέλεσμα την ανάφλεξη του μίγματος καυσίμου-αέρα στην επηρεαζόμενη δεξαμενή καυσίμου».
Η κατασκευάστρια εταιρεία απάντησε ότι το πρόβλημα αυτό μπορεί να διορθωθεί με μια αναβάθμιση του λογισμικού και πρόσθεσε ότι έχει ενημερώσει τις αεροπορικές εταιρείες που επηρεάζονται. Επιπλέον η Airbus τόνισε ότι θα εξετάσει αν χρειάζεται να ληφθούν επιπλέον μέτρα.