Πέντε ρεαλιστικά σλόγκαν για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού

Ο Σπύρος Ξενίδης τσουβαλιάζει σε πεντάδες και σατιρίζει την επικαιρότητα

 
Σπύρος Ξενίδης 23/03/2021 | 13:36

1. «Come to Greece για να τη βρεις (από κορονοϊό)»: Ο Σταμάτης Γαρδέλης διασκευάζει τον ύμνο των 80s, προσκαλώντας τους τουρίστες στην Ελλάδα για να ζήσουν μία once in a lifetime εμπειρία:

Come to Greece για να τη βρεις
Αν κολλήσουμε τουγκέδερ
Μία λοίμωξη απ’ την Greece
Θα σε στείλει για φορέβερ

2. «Rest in peace in Greece»: Με ένα πολύπαθο σύστημα υγείας και τον κορονοϊό να κάνει πάρτι, η Ελλάδα είναι ο ιδανικός προορισμός για μία νέα μορφή τουρισμού: τον θανατοτουρισμό. Τουρίστες από όλο τον κόσμο, έχοντας πάρει απόφαση ότι θα πεθάνουμε όλοι από αυτόν τον διάολο, σκέφτονται τουλάχιστον να πάνε να πεθάνουν κάπου ωραία. Με μία οργανωμένη διαφημιστική καμπάνια που θα παρουσιάζει τις όμορφες παραλίες και τα όμορφα νεκροταφεία του τόπου μας, δε θα έχουμε πού να τους βάλουμε – κυριολεκτικά.

3. «Greece is a police state of mind»: Εδώ αναλαμβάνει δράση ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ως το κεντρικό πρόσωπο της εκστρατείας, που θα ενημερώνει τους τουρίστες για το πόσο ασφαλής είναι η χώρα μας – αρκεί να μην είσαι μετανάστης, αριστερός, ή κάποια άλλη μειονότητα. Βίντεο με σκηνές αστυνομικής βίας θα διαφημίζουν την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο ως έναν επίγειο παράδεισο νόμου και τάξης – άλλωστε, όπως θα ενημερώνει τους τουρίστες και ο κυρ Μιχάλης, «ΕΛΑΣ is the same as Hellas».

4. «Live your παραμύθ’ in Greece»: Όλοι ξέρουν για τη μυθολογία των αρχαίων Ελλήνων, αλλά πόσοι ξέρουν για τους μύθους και τα παραμύθια της σύγχρονης Ελλάδας; Για τα μυθικά όντα που ζουν σε αυτήν τη μικρή μεσογειακή χώρα, όπως ο κρατικοδίαιτος φιλελεύθερος, η γυναίκα που έχει βγάλει ρίζες στην υπουργική καρέκλα ή ο συνταξιούχος που θα έδινε τη σύνταξή του στον Γιώργο Παπανδρέου για να σωθεί η χώρα; Για τα ευφάνταστα παραμύθια που μεταδίδουν κάθε βράδυ τα κανάλια με κρατικές επιχορηγήσεις σε ειδικές εκπομπές που λέγονται «δελτία ειδήσεων»; Καιρός να μάθει όλος ο κόσμος το σύγχρονο φολκλόρ της Ελλάδας.

5. «Greece: Come and get it!»: Παίζοντας με την απόδοση στα αγγλικά του «Μολών λαβέ», την οποία έκανε διάσημη ο Τζέραρντ Μπάτλερ ως Λεωνίδας στους «300», η καμπάνια αυτή είναι λιγότερο εκστρατεία προώθησης τουρισμού και περισσότερο μικρή αγγελία, τύπου «πωλείται παραθαλάσσια χώρα, πλήρως επιπλωμένη, ευάερη, ευήλια, κοντά στο μετρό, πληροφορίες κ. Κυριάκος». Ναι, λοιπόν, ελάτε στην Ελλάδα, κάντε τα μπάνια σας, αγοράστε σπίτια, και άμα θέλετε αγοράστε και δημόσια ακίνητα, και κρατικές εταιρείες, και ανθρώπους ακόμα – όλα για πούλημα τα έχουμε, και μάλιστα σε τιμή ευκαιρίας λόγω διάλυσης. ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ!

* Το koutipandoras.gr επισημαίνει ότι το κείμενο της στήλης «Πέντε Πράγματα» του Σπύρου Ξενίδη, αποτελεί σατιρικό κείμενο.

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στην κατηγορία «Απόψεις» εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του koutipandoras.gr