Πατήστε skip!

Δεν ξέρουμε ακριβώς πόσα πληρώνει, όμως ίσως να αξίζει τα λεφτά αν είναι να γλιτώσει το debate ο Κυριάκος

truthteam posters

Πιο αναγκαίο από ποτέ είναι τις τελευταίες ώρες το κουμπί «skip» που εμφανίζεται στα διαφημιστικά βίντεο του Youtube, καθώς η διαβόητη «Ομάδα Αλήθειας», η μονταζιέρα δηλαδή της Πειραιώς, αποφάσισε να αρχίσει τις χορηγούμενες προβολές των προπαγανδιστικών της βίντεο.

Ανύποπτοι χρήστες του youtube, είναι πιθανό να αναγκαστούν να παρακολουθήσουν τουλάχιστον πέντε δευτερόλεπτα κακοφτιαγμένου οπτικοακουστικού υλικού από την «Ομάδα Αλήθειας» της ΝΔ, ακόμα και αν αυτοί απλώς ακούν μουσική μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας. Σε περίπτωση που εμφανιστεί σε κάποιον χρήστη του youtube η εν λόγω διαφήμιση, το βασικότερο είναι να θυμάται ότι ο πανικός σε τέτοιες περιπτώσεις είναι ο χειρότερος σύμβουλος.

Οι χρήστες θα πρέπει να διατηρήσουν την ψυχραιμία τους και να φέρουν το ποντίκι στην κάτω δεξιά γωνία του βίντεο. Τα πέντε δευτερόλεπτα μπορεί να φανούν αιώνας, όμως η αντίστροφη μέτρηση λειτουργεί ευεργετικά καθώς κάθε δευτερόλεπτο που περνάει οι ελπίδες για το τέλος του μαρτυρίου αυξάνονται.

Για ελαχιστοποίηση των πιθανών παρενεργειών (ημικρανίες κλπ.), το κουμπί skip θα πρέπει να πατηθεί αμέσως μόλις εμφανιστεί στην οθόνη. Προπαντώς όμως ψυχραιμία, γιατί οι απότομες κινήσεις θα μπορούσαν να απομακρύνουν το ποντίκι από το skip με αποτέλεσμα είτε να καθυστερήσει το τέλος της διαφήμισης, είτε, στην χειρότερη περίπτωση, να πατήσετε πάνω στο link που θα σας οδηγήσει στη σελίδα της Ομάδας Αλήθειας διακινδυνεύοντας έτσι την ψυχική υγεία των χρηστών.

Το περιεχόμενο της διαφήμισης έχει, όπως πάντα, μικρή χρηστική αξία και αφορά την επερχόμενη ψηφοφορία για τη Συμφωνία των Πρεσπών. Σε γενικές γραμμές, αναφέρεται σε όλα όσα αποφεύγει ο πρόεδρος της ΝΔ να πει απευθείας στον ελληνικό λαό και στον αντίπαλό του, τον Αλέξη Τσίπρα, αρνούμενος την πρόταση για debate που τού έχει απευθύνει ο πρωθυπουργός.

Έτσι, καθώς η αξιωματική αντιπολίτευση δεν έχει εμπιστοσύνη στις επικοινωνιακές δυνατότητες του αρχηγού της, αποφάσισε μάλλον ότι είναι καλύτερο να πληρώσει χρήματα στο Youtube, προκειμένου να αιφνιδιάσει τους πολίτες καθώς εκείνοι αμέριμνοι ακούν μουσική, βλέπουν βίντεο με χαριτωμένα γατάκια και σκυλάκια ή εκείνα με τις do it yourself κατασκευές (που ξέρεις ότι δε θα κάνεις ποτέ).

Το ποσό που δαπανά η Πειραιώς για να παγιδεύσει τους πολίτες σε ανύποπτη στιγμή, μόνο και μόνο για να μη χρειαστεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης να αντιμετωπίσει τηλεοπτικά one-on-one τον Αλέξη Τσίπρα, παραμένει άγνωστο.

Πάντως, μια πρόχειρη έρευνα σε σελίδες που ασχολούνται με το διαδικτυακό marketing, σημειώνεται ότι το κόστος προβολής της κάθε προβολής μιας διαφήμισης στο Youtube κυμαίνεται μεταξύ 0,10 και 0,30 δολαρίων. Έτσι, αν λάβουμε αυτό ως δεδομένο, η προβολή της διαφήμισης μόνο σε 10.000 χρήστες θα κόστιζε στην Πειραιώς τουλάχιστον 1.000 δολάρια (περίπου 900 ευρώ). 

Ίσως τελικά να αξίζει τα λεφτά, αν είναι να γλυτώσει το debate ο Κυριάκος.

«Μας ψεκάζουν με κουρκουμά» – Οι επικές αντιδράσεις στα social media μετά την επέλαση της αφρικανικής σκόνης

Σκόνη 1

«Μας ψεκάζουν με κουρκουμά» – Οι επικές αντιδράσεις στα social media μετά την επέλαση της αφρικανικής σκόνης

Για την πρωτοφανή σκόνη που είδαμε στη χώρα μας πήραν θέση οι χρήστες του Twitter

Κωνσταντοπούλου: Αυτοί είναι οι 33 υποψήφιοι για τις Ευρωεκλογές – Μέσα Στόκας και Σαββιδάκης (photos)

6200347

Κωνσταντοπούλου: Αυτοί είναι οι 33 υποψήφιοι για τις Ευρωεκλογές – Μέσα Στόκας και Σαββιδάκης (photos)

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου ανακοίνωσε το ευρωψηφοδέλτιο της «Πλεύσης Ελευθερίας», στο οποίο συμμετέχουν και «γνωστά ονόματα»