Άλλο ένα εργατικό δυστύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στα Πατήσια, με έναν νεκρό 52χρονο υπάλληλο.
Ειδικότερα, ο 52χρονος υπάλληλος, έχασε τη ζωή του έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε υποσταθμό της ΔΕΗ, την ώρα που εκείνος εκτελούσε εργασίες επί της οδού Ηλία Ζερβού.
Τα αίτια της έκρηξης προς το παρόν παραμένουν άγνωστα, ενώ ο 52χρονος υπέστη ηλεκτροπληξία και, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο θάνατός του ήταν ακαριαίος.
Διαβάστε επίσης:
20 θάνατοι μετά την χορήγηση του φαρμάκου Amgen στην Ιαπωνία – Κυκλοφορεί και στην Ελλάδα
Αναδρομικά συνταξιούχων: Ποιοι παίρνουν εώς 8.000 τον Μάιο
Γεωργιάδης: «Με φιλορωσικά στοιχεία το κόμμα Καρυστιανού» – Αιχμές σε ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ
Βορίζια: Εγκληματική οργάνωση άρπαζε χωράφια για τις επιδοτήσεις του ΟΠΕΚΕΠΕ
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια