Μετωπική σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών του προαστιακού σιδηροδρόμου που κινούνταν με ταχύτητα περίπου 60 χιλιόμετρα την ώρα σε αντίθετη κατεύθυνση και σε σημείο που η κίνηση γίνεται σε μονή γραμμή αποφεύχθηκε τελευταία στιγμή.
Το περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής, πριν από τον σταθμό των Αγίων Αναργύρων και μετά τα έργα υπογειοποίησης στα Σεπόλια.
Το παραπάνω γεγονός αναδεικνύει για ακόμη μία φορά την τραγική κατάσταση του σιδηροδρόμου και την απουσία απαραίτητων μέτρων ασφαλείας, ακόμα και 19 μήνες μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη. Τι άλλο πρέπει να συμβεί για να προβληματιστούν οι ένοικοι του Μεγάρου Μαξίμου και του Υπουργείου Μεταφορών, οι οποίοι συνεχίζουν να σφυρίζουν αδιάφορα;
Μέχρι στιγμής δεν είναι ακόμα σαφής η απόσταση στην οποία σταμάτησαν τα δύο τρένα. Άλλοι μιλούν για απόσταση κάτω του ενός χιλιομέτρου, δηλαδή λίγων δευτερολέπτων και άλλοι για απόσταση σχεδόν τριών χιλιομέτρων
Τα αντανακλαστικά του μηχανοδηγού της αμαξοστοιχίας που ερχόταν από Αθήνα έσωσαν την κατάσταση λίγο πριν συμβεί το μοιραίο. Τυχαία άκουσε στον ασύρματο την συνομιλία του σταθμάρχη στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών και την εντολή προς τον μηχανοδηγό της 1307, οπότε και έδρασε αναλόγως.
Ειδήσεις σήμερα:
Αίσιο τέλος: Καλά στην υγεία του ο 78χρονος από την Κοζάνη που εξαφανίστηκε στην Κωνσταντινούπολη