Η Έφη Αχτσιόγλου λίγο μετά την αποχώρησή της από την Νέα Αριστερά έκανε γνωστή, μέσω επιστολής, την απόφασή της να παραιτηθεί και από το βουλευτικό της αξίωμα.
«Έχω από καιρό εκφράσει τη διαφωνία μου με τη στρατηγική απόφαση της σημερινής ηγεσίας της Νέας Αριστεράς να επικεντρωθεί περισσότερο στην υπεράσπιση μιας ιδεολογικής ταυτότητας, παρά στην προσπάθεια οικοδόμησης ενός αριστερού πλειοψηφικού πόλου.
Ενός πόλου που θα είναι πλήρως αντιπαραθετικός στις πολιτικές της δεξιάς, αλλά ταυτόχρονα θα έχει προοπτική νίκης και διακυβέρνησης, προς όφελος των εργαζομένων, των λαϊκών και μεσαίων στρωμάτων, των νέων», αναφέρει αρχικά η πρώην υπουργός.
«Με αυτά τα δεδομένα, λαμβάνω σήμερα μία απόφαση ευθύνης και συνέπειας στις αρχές που υπηρετώ από την πρώτη στιγμή της συμμετοχής μου στην πολιτική.
Σήμερα αποχωρώ από την Κ.Ο. της Νέας Αριστεράς.
Ταυτόχρονα, ανακοινώνω την απόφασή μου να παραιτηθώ από το βουλευτικό αξίωμα. Είναι μια πράξη συνείδησης», συμπληρώνει η Έφη Αχτσιόγλου ενώ παράλληλα σημειώνει πως: «Δεν παραιτείται από την πολιτική», αλλά «παραμένει παρούσα, με όλες μου τις δυνάμεις, μαζί και δίπλα σε κάθε πολίτη, στον συλλογικό αγώνα για κοινωνική δικαιοσύνη».
Διαβάστε επίσης:
«Τίτλοι τέλους» για την ΚΟ της Νέας Αριστεράς: Αποχωρούν 143 στελέχη και 7 βουλευτές
Σακελλαρίδης: «Δεν μας ενδιαφέρει η κοκορομαχία ΠΑΣΟΚ-ΕΛΑΣ για δεύτερη θέση»
Απάντηση με αιχμές από Αχτσιόγλου: «Ο Τσίπρας δεν έπρεπε να παραιτηθεί και να αποχωρήσει»
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια