«Η αυθαίρετη σύγκριση του κόστους μετακίνησης αστικών λεωφορείων και ΚΤΕΛ υποκρύπτει το σχέδιο της Ν.Δ. για ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών», τονίζουν.
Μάλιστα, προσθέτουν: Η ατεκμηρίωτη σύγκριση του κόστους μετακίνησης των λεωφορείων των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών σε σχέση με αυτό των ΚΤΕΛ υποκρύπτει:
· Την ανικανότητα Καραμανλή να συντάξει και να υλοποιήσει ένα επαρκές και ασφαλές σχέδιο λειτουργίας των ΜΜΜ εν μέσω κορωνοϊού, η οποία έχει οδηγήσει στα καθημερινά φαινόμενα συνωστισμού των επιβατών.
· Την πρόθεση της κυβέρνησης Μητσοτάκη να ξεπουλήσει μία κρίσιμη δημόσια υπηρεσία, όπως αυτή των αστικών μεταφορών.
Πριν η κυβέρνηση ξεκινήσει να κάνει τέτοιες αυθαίρετες ανακοινώσεις, ας μας απαντήσει:
· Με ποιες παραδοχές γίνεται η κοστολόγηση από μέρους της; Οι αναφορές υποδηλώνουν ότι υπάρχει συμφωνία με καθορισμένους όρους.
· Πότε θα καταθέσει το προσύμφωνο που έχει υπογραφεί με τα ΚΤΕΛ και το οποίο ζητάμε εδώ και μέρες;
· Τι περιλαμβάνει αυτό σε σχέση με το κόστος συνεργασίας των δύο μερών και την κάλυψη των αμοιβών των οδηγών, των καυσίμων, τη συντήρηση των οχημάτων και τη διοικητική υποστήριξη των γραμμών;
· Πρόκειται για όμοιες προσφερόμενες υπηρεσίες στις δύο περιπτώσεις;
· Ποια η οικονομική κατάσταση των ΚΤΕΛ Αττικής; Ποιες οι υποχρεώσεις τους προς Δημόσιο, περιφέρεια Αττικής και ασφαλιστικά Ταμεία;»
«Η Ν.Δ. οφείλει να προστατεύσει τη δημόσια Υγεία και το δημόσιο χρήμα. Είχε το χρόνο να προετοιμαστεί, αλλά δεν το έπραξε. Είτε από ανικανότητα είτε από σκοπιμότητα. Ας διαλέξει», καταλήγει η κοινή δήλωση.