Παππάς - Γιαννούλης: Το σχέδιο της Ν.Δ. για ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών

Στην αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπο, Αρ. Πελώνη, απαντούν, με κοινή τους δήλωση, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς, και ο αναπληρωτής τομεάρχης Χρήστος Γιαννούλης, αναφορικά με το κόστος μετακίνησης των αστικών συγκοινωνιών.

NewsRoom 01/10/2020 | 23:56

«Η αυθαίρετη σύγκριση του κόστους μετακίνησης αστικών λεωφορείων και ΚΤΕΛ υποκρύπτει το σχέδιο της Ν.Δ. για ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών», τονίζουν.

Μάλιστα, προσθέτουν: Η ατεκμηρίωτη σύγκριση του κόστους μετακίνησης των λεωφορείων των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών σε σχέση με αυτό των ΚΤΕΛ υποκρύπτει:

· Την ανικανότητα Καραμανλή να συντάξει και να υλοποιήσει ένα επαρκές και ασφαλές σχέδιο λειτουργίας των ΜΜΜ εν μέσω κορωνοϊού, η οποία έχει οδηγήσει στα καθημερινά φαινόμενα συνωστισμού των επιβατών.

· Την πρόθεση της κυβέρνησης Μητσοτάκη να ξεπουλήσει μία κρίσιμη δημόσια υπηρεσία, όπως αυτή των αστικών μεταφορών.

Πριν η κυβέρνηση ξεκινήσει να κάνει τέτοιες αυθαίρετες ανακοινώσεις, ας μας απαντήσει:

· Με ποιες παραδοχές γίνεται η κοστολόγηση από μέρους της; Οι αναφορές υποδηλώνουν ότι υπάρχει συμφωνία με καθορισμένους όρους.

· Πότε θα καταθέσει το προσύμφωνο που έχει υπογραφεί με τα ΚΤΕΛ και το οποίο ζητάμε εδώ και μέρες;

· Τι περιλαμβάνει αυτό σε σχέση με το κόστος συνεργασίας των δύο μερών και την κάλυψη των αμοιβών των οδηγών, των καυσίμων, τη συντήρηση των οχημάτων και τη διοικητική υποστήριξη των γραμμών;

· Πρόκειται για όμοιες προσφερόμενες υπηρεσίες στις δύο περιπτώσεις;

· Ποια η οικονομική κατάσταση των ΚΤΕΛ Αττικής; Ποιες οι υποχρεώσεις τους προς Δημόσιο, περιφέρεια Αττικής και ασφαλιστικά Ταμεία;»

«Η Ν.Δ. οφείλει να προστατεύσει τη δημόσια Υγεία και το δημόσιο χρήμα. Είχε το χρόνο να προετοιμαστεί, αλλά δεν το έπραξε. Είτε από ανικανότητα είτε από σκοπιμότητα. Ας διαλέξει», καταλήγει η κοινή δήλωση.