Ούτε 1% στα αντιπολιτευόμενα ΜΜΕ

Έκθετος για ακόμα μια φορά ο κ. Πέτσας

Πέτρος Κατσάκος 08/07/2020 | 09:38

«Ουδέποτε τέθηκε ως κριτήριο αποκλεισμού από την εκστρατεία η πολιτική τοποθέτηση ενός μέσου. Αντίθετα, συμμετείχαν μέσα ενημέρωσης που ασκούν έντονη κριτική στο έργο της κυβέρνησης, όπως για παράδειγμα η ‘Αυγή’, η ‘Εφημερίδα των Συντακτών’, ο ‘Ριζοσπάστης’, ο ‘Δρόμος της Αριστεράς’, ο ραδιοφωνικός σταθμός Στο Κόκκινο κ.ά.» είχε πει προ ημερών ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σε μια προσπάθεια να μας πείσει για τη δίκαιη κατανομή των χρημάτων της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι».

Και η αλήθεια είναι ότι όντως από τη συγκεκριμένη καμπάνια κάποια χρήματα πήγαν και σε αντιπολιτευόμενα ΜΜΕ. Μόνο που η αλήθεια αυτή εκθέτει ακόμη περισσότερο τόσο τον κ. Πέτσα όσο και το πρωθυπουργικό περιβάλλον.

Έχουμε και λέμε λοιπόν. Από τα 20 εκατομμύρια της καμπάνιας, η «Αυγή» πήρε 10.500 και η ιστοσελίδα της τίποτα, ο «Ριζοσπάστης» 10.500 και η ιστοσελίδα του όπως, και το 902.gr, πάλι τίποτα, η «Εποχή» έλαβε 9.600, ο «Δρόμος της Αριστεράς» 2.000 ευρώ και η «Εφημερίδα των Συντακτών» 30.000 συν 10.000 για την ιστοσελίδα της.

Αν στη λίστα αυτών των ΜΜΕ προσθέσουμε το tvxs.gr με τα 5.000 ευρώ και τον ραδιοσταθμό Στο Κόκκινο με άλλα 5.000 ευρώ, τότε έχουμε ένα σύνολο 82.600 ευρώ στον αντιπολιτευόμενο Τύπο που τελικά δεν αγγίζει ούτε καν το 1% του συνόλου των χρημάτων της καμπάνιας.

Έκθετος για ακόμα μια φορά ο κ. Πέτσας, αφού, και όσον αφορά τα πολιτικά κριτήρια της χρηματοδότησης των ΜΜΕ, τα χρήματα που έλαβαν στο σύνολό τους τα αντιπολιτευόμενα προς την κυβέρνηση Μητσοτάκη μέσα υπολείπονται κατά πολύ ακόμη και από μία και μόνο ιστοσελίδα που εδώ και έναν χρόνο βομβαρδίζει τους αναγνώστες τις με ύμνους και διθυράμβους στον πρωθυπουργό.

Για τόση δημοκρατία μιλάμε, για τέτοιον πλουραλισμό και φυσικά για τέτοιο επίπεδο δικαιοσύνης που επιβράβευσε τους άριστους του γλειψίματος και της προπαγάνδας. Αν μάλιστα αναλογιστεί κανείς και τον εκδικητικό αποκλεισμό του «Documento» από την κρατική χρηματοδότηση των ΜΜΕ, θα έχει και την πλήρη εικόνα για το πώς η κυβέρνηση Μητσοτάκη αντιλαμβάνεται τις σχέσεις της με τον Τύπο, αλλά κυρίως με επιχειρηματίες και «λιβανιστήρια» της ενημέρωσης. Γιατί η «Εφ.Συν.» πήρε όσα χρήματα πήρε το «thepresident.gr» του Γιώργου Μουρούτη, ενώ η «Αυγή» με τον «Ριζοσπάστη» μαζί πήραν όσα χρήματα πήρε το εβδομαδιαίο «Παρασκήνιο» του Νίκου Καραμανλή.

Αυτά.

Πηγή: Η Αυγή

To koutipandoras.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.