Ο βουλευτής Χανίων, με ανάρτησή του στο Facebook τονίζει πως… έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ καθώς ο Σωκράτης Φάμελλος είναι ο τρίτος που τον διαγράφει από την Κ.Ο. ενώ στη συνέχεια λέει πως ο τελευταίος δεν είχε καμία απολύτως δικαιολογία.
Επισημαίνει πως «ανέχεται βουλευτές που μετακομίζουν σε άλλο κόμμα ή στελέχη του να το παίζουν εκπρόσωποι τύπου άλλου κόμματος» και συμπληρώνει πως διέγραψε εκείνον γιατί «ζήτησα να συνεδριάσει η Πολιτική Γραμματεία για να πάρουμε αποφάσεις».
Κλείνει δε λέγοντας πως «παρακολουθεί τη διάλυση χωρίς να θέλει ή να μπορεί να αντιδράσει!» και τονίζει: «Εγώ ΣΥΡΙΖΑ ήμουν και θα είμαι».
Αναλυτικά η ανάρτηση του Παύλου Πολάκη:
Έσπασα το παγκόσμιο ρεκόρ !!
Τρεις πρόεδροι στη σειρά με διαγράφουν από την Κοινοβουλευτική ομάδα.(!!!)
Ο τελευταίος χωρίς ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ!!
Ανέχεται βουλευτές του να δηλώνουν πως έχουν μετακομίσει σε άλλο κόμμα ,ή στελέχη του να το παίζουν εκπρόσωποι τύπου άλλου κόμματος και τολμάει να βγάζει έμενα από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ επειδή ζητάω εδώ και μέρες να συνεδριάσει η Πολιτική Γραμματεία για να πάρουμε αποφάσεις!!!
ΟΛΟΥΣ Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΚΡΙΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ !!
Όπως έκρινε και στο παρελθόν και τους προηγούμενους προέδρους και εμένα!!
Θα τα πούμε στην Πολιτική Γραμματεία και την Κεντρική Επιτροπή! Και την Επιτροπή Δεοντολογίας αν χρειαστεί!!».
Διαβάστε επίσης:
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια