Το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Αθηνών ολοκλήρωσε την εκδίκαση υπόθεσης που αφορά παράνομες αγροτικές επιδοτήσεις του ΟΠΕΚΕΠΕ, κηρύσσοντας ενόχους 13 από τους συνολικά 25 κατηγορουμένους.
Η υπόθεση σχετιζόταν με ενισχύσεις περίπου 250.000 ευρώ για αγροτικές εκτάσεις στην περιοχή των Σερρών. Το δικαστήριο υιοθέτησε ομόφωνα την εισαγγελική πρόταση της Ευρωπαίας Εισαγγελέως Ευγενίας Κυβέλου.
Οι καταδικασθέντες κρίθηκαν ένοχοι, κατά περίπτωση, για απάτη, συνέργεια σε απάτη, ψευδή βεβαίωση και ηθική αυτουργία σε ψευδή βεβαίωση, με βάση τα στοιχεία της δικογραφίας.
Στους κατηγορουμένους αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό του σύννομου βίου, ενώ οι ποινές που επιβλήθηκαν κυμαίνονται από πέντε έως 26 μήνες φυλάκισης με τριετή αναστολή. Επιπλέον, επιβλήθηκαν δικαστικά έξοδα 1.200 ευρώ σε κάθε καταδικασθέντα.
Αρχικά είχαν παραπεμφθεί σε δίκη 32 άτομα, ωστόσο επτά εξ αυτών επέλεξαν τη διαδικασία ποινικής διαπραγμάτευσης και επέστρεψαν τα ποσά που είχαν λάβει από τις επίμαχες επιδοτήσεις.
Διαβάστε επίσης:
Τσίπρας, ο Μάικλ Τζάκσον της Ελλάδας
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια