Εμπρηστική επίθεση σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής (08/05) σε παράρτημα του ΟΠΕΚΕΠΕ στην Ομόνοια.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, όλα συνέβησαν περίπου στις 4 τα ξημερώματα όταν άγνωστοι τοποθέτησαν εμπρηστικό μηχανισμό στην πίσω είσοδο.
Η έκρηξη προκάλεσε μικρές φθορές, ενώ δεν υπήρξαν τραυματισμοί.
Παράλληλα η έρευνα για τον εντοπισμό των δραστών βρίσκεται σε εξέλιξη.
Διαβάστε επίσης:
Διασυρμός της χώρας στον διεθνή τύπο για τις σχέσεις Μητσοτάκη με Τραμπ και MAGA
Αυτιάς: Αντιδράσεις μετά την πρότασή του για «σύγχρονη Σπιναλόγκα» με τα «χωριά ΑΜΕΑ»
Εκλογές στη Βρετανία: Μεγάλος κερδισμένος ο Φάρατζ, «αιμορραγούν» οι Εργατικοί του Στάρμερ
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια