Ολυμπιακή Ζυθοποιία, με ελληνικό DNA και διεθνές αποτύπωμα!

Μέσα στα χρόνια της κρίσης μια ζυθοποιία με DNA… ελληνικό κάνει τη διαφορά στον χώρο του επιχειρείν, παράγοντας και επενδύοντας μεταξύ άλλων και σ’ εκείνα τα ιστορικά προϊόντα που μεγάλωσαν γενιές και γενιές Ελλήνων.

NewsRoom 13/05/2016 | 13:58

Πρόκειται για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία που κατάφερε να συνδυάσει το ελληνικό μεράκι με το διεθνές αποτύπωμα της δυναμικής του Ομίλου Carlsberg και να καταστεί σ΄ εκείνον τον παίκτη που άλλαξε ή σωστότερα αναδημιούργησε τον χάρτη της μπύρας στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα έχτισε τα θεμέλιά της σε κάθε γωνιά του πλανήτη έχοντας παρουσία σε 40 χώρες και στις πέντε ηπείρους!

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παράγει σήμερα, στις δύο ιδιόκτητες μονάδες της σε Θεσσαλονίκη και Εύβοια προϊόντα που -ας είμαστε ειλικρινείς- όλοι απολαμβάνουμε: από τη Μythos (και τη Mythos Radler) που γεννήθηκε στην Ελλάδα το 1997 και έκτοτε έγινε μύθος σε όλο τον κόσμο αποτελώντας την πιο σύγχρονη ελληνική μπύρα και κατέχοντας την πρώτη θέση στις προτιμήσεις του τουριστικού κοινού, μέχρι τη FIX Hellas (και φυσικά τις FIX Dark, FIX Royale και FIX Weiss) η οποία είναι αδιαμφισβήτητα η ιστορικότερη ελληνική μπύρα. Άλλωστε η FIX μετρά περισσότερα από 150 χρόνια παρουσίας με τη μακροχρόνια και πλούσια κληρονομία της αλλά και την υψηλή ποιότητα της, να επιβεβαιώνουν μια σειρά βραβείων που έχουν οδηγήσει στην κατάκτηση των αγορών του εξωτερικού!

Παράλληλα η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παράγει την Kaiser και τη Henninger, ενώ εισάγει και διανέμει διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως τη δανέζικη Carlsberg, τη μεξικάνικη Corona Extra, τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρική weissbier Schneider Weisse, τον ιρλανδικό μηλίτη Magners και τον ανθρακούχο μηλίτη Somersby. Ταυτόχρονα παράγει, διαθέτει και διανέμει στην ελληνική αγορά τα κορυφαία σήματα Tuborg Club Soda και Tuborg Tonic Water.

Με οδηγό την ποιότητα!

Το πλέον εντυπωσιακό, δεν είναι όμως ο αριθμός των προϊόντων αλλά η ποιότητά τους! Μια ποιότητα που αποδεικνύεται από τα βραβεία και τους αριθμούς που στην προκειμένη περίπτωση λένε μόνο την αλήθεια. Οι ελληνικές FΙΧ και Mythos για παράδειγμα είναι πέραν πάσης αμφιβολίας οι ηγέτες της ελληνικής μπύρας και μάλιστα σε μια περίοδο η ελληνικότητα αποτελεί έναν από τους τρεις κορυφαίους οδηγούς κατανάλωσης στην αγορά μπύρας. Η Kaiser από την άλλη κυριαρχεί εδώ και δεκαετίες στην κατηγορία Pils, η Corona είναι ο ηγέτης στη μεξικανική μπύρα, ενώ η υπέροχη Guinness είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης των Stout!

Και αυτές δεν είναι παρά οι μισές από τις επιτυχίες των προϊόντων της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας η οποία δικαίως κατέχει τον τίτλο του ηγέτη σε μια σειρά κατηγοριών. Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία είναι εξάλλου εκείνη που με το Somersby μύησε τους Έλληνες στον μηλίτη, το αναψυκτικό που δαιμονιωδώς πίνει η βόρεια Ευρώπη και παράγεται από την αλκοολική ζύμωση χυμού μήλων και κατάφερε να καταστήσει πρώτη και προτιμητέα επιλογή όχι μόνο των καταναλωτών αλλά και των επαγγελματικών την Tuborg Soda και το Tonic. Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επίσης, έχει καταφέρει με την τεχνολογία Draught Master, να δημιουργήσει νέα δεδομένα και στην αγορά της βαρελίσιας μπύρας, οδηγώντας ουσιαστικά τις εξελίξεις αναφορικά με την ποιότητα και την ευκολία, ενώ αναδεικνύεται σε ηγέτη και στη super premium όπου διαθέτει ισχυρό χαρτοφυλάκιο.

Ενίσχυση της αγοράς εργασίας

Και επειδή την κάθε εταιρία κάνουν οι άνθρωποί της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία απασχολεί σήμερα περισσότερους από 450 εργαζόμενους υψηλής εξειδίκευσης, οι οποίοι καθημερινά ξεπερνούν τον εαυτό τους και συμβάλλουν καθοριστικά στα θετικά αποτελέσματα. Δημιουργούν έτσι τις προϋποθέσεις ώστε η εταιρία να συνεχίζει να υλοποιεί ένα άκρως επιτυχημένο πλάνο με ενίσχυση της πολύπαθης ελληνικής Οικονομίας, άνοιγμα θέσεων εργασίας και διεύρυνση των επιλογών των καταναλωτών.

Άλλωστε οι ήδη υπάρχοντες εργαζόμενοι της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας συμμετέχουν σε εκπαιδευτικά προγράμματα του ομίλου Carlsberg, αλλά και στη δημιουργία ετήσιων πλάνων ανάπτυξης, ενώ η εταιρία τους παρέχει κίνητρα με τη μορφή bonus για την επίτευξη στόχων και παράλληλα μέσα από τον θεσμό «Friday Bar» τους καλεί μια φορά τον μήνα να συγκεντρωθούν στο εταιρικό bar και να χαλαρώσουν πίνοντας τη μπύρα τους. Αντίστοιχα, μέσα από προγραμμάτα fitness & wellness που λειτουργούν εβδομαδιαία στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη συμβάλλει στην επίτευξη της ευεξίας των εργαζομένων της και τη διατήρηση της υγείας τους.

Τα καλύτερα έρχονται!

Για το 2016, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επενδύει 12 εκατ. ευρώ, στο πλαίσιο της απρόσκοπτης εκτέλεσης του επενδυτικού της πλάνου. Παράλληλα, δίνει έμφαση στην ανάπτυξη καινοτόμων πρακτικών, στην ενίσχυση της εξωστρέφειας και του εξαγωγικού προσανατολισμού με επέκταση σε νέες αγορές, στον εμπλουτισμό και τη διεύρυνση των εργαλείων πωλήσεων και στην ενδυνάμωση του προϊόντικού της χαρτοφυλακίου.

Στο πλαίσιο αυτό, ήδη κυκλοφορεί στην αγορά το νέο Tuborg Lemon Soda που εξελίσσει το εμπορικό σήμα Tuborg με την προσθήκη φυσικού χυμού λεμόνι, ενώ η Mythos ενισχύει τη θέση της στις προτιμήσεις των καταναλωτών με ανανεωμένη εικόνα και την καινοτόμα για τα ελληνικά δεδομένα συσκευασία easy open. Ταυτόχρονα, ανανεωμένη εικόνα παρουσιάζουν και οι FIX Dark και FIX Weiss.

Αναμένεται εν τω μεταξύ και η περαιτέρω ενίσχυση του εξωστρεφούς προφίλ της εταιρίας με δύο νέες -ήδη ολοκληρωμένες- συνεργασίες σε Αυστραλία και Αμερική, με τη δεύτερη ειδικά να προβλέπεται πως θα ενισχύσει σημαντικά τα αποτελέσματα της FIX επιτρέποντας ακόμη μεγαλύτερη διείσδυσή της στη συγκεκριμένη αγορά.

Με πυρήνα ανάπτυξης το ανθρώπινο δυναμικό!

Και επειδή την κάθε εταιρία κάνουν οι άνθρωποί της, είναι σημαντικό να τονιστεί ότι η Ολυμπιακή Ζυθοποιία απασχολεί σήμερα περισσότερους από 450 εργαζόμενους υψηλής εξειδίκευσης, οι οποίοι καθημερινά ξεπερνούν τον εαυτό τους συμβάλλοντας καθοριστικά στα θετικά αποτελέσματα. Δημιουργούν έτσι τις προϋποθέσεις ώστε η εταιρία να συνεχίζει την υλοποίηση του άκρως επιτυχημένου πλάνου της, ενισχύοντας την πολύπαθη ελληνική Οικονομία και διευρύνοντας τις επιλογών των καταναλωτών.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, με σταθερό βηματισμό, έντονη εξωστρέφεια, δυναμική ανάπτυξη και παραγωγή και διάθεση δημοφιλών προϊόντων δημιουργεί τις απαραίτητες συνθήκες για περαιτέρω εξέλιξη και ανάπτυξη του κλάδου της ζυθοποιίας στην Ελλάδα με ενίσχυση της εξαγωγικής δραστηριότητας της χώρας.. Γιατί μπορούμε να γίνουμε συνώνυμο της καλής μπύρας!

To koutipandoras.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.