NewsRoom
05/12/2019, 14:21

Οι ταινίες της εβδομάδας: Ξεχωρίζει η «Βασίλισσα της Καρδιάς»

Δέκα νέες ταινίες κυκλοφορούν από σήμερα στις κινηματογραφικές αίθουσες. Το δανέζικο ερωτικό δράμα «Η Βασίλισσα της Καρδιάς» με την Τρίνε Ντίρχολμ ξεχωρίζει στις επιλογές, ενώ βγαίνει και η νέα ταινία του Φατίχ Ακίν. 

NewsRoom 05/12/2019 | 14:21

Η Βασίλισσα της Καρδιάς (Dronningen), Μέι ελ-Τούκι

Η Αν ζει μια τέλεια ζωή με τον σύζυγο της και τις δίδυμες κόρες τους. Oμως, κάτι λείπει από τη ζωή της. Η Τρίνε Ντίρχολμ πρωταγωνιστεί στη δανέζικη υποβολή για το Όσκαρ Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας. Βραβείο Κοινού στο Φεστιβάλ Sundance 2019 και Βραβείο Καλύτερης Σκανδιναβικής Ταινίας στο Φεστιβάλ του Γκέτεμποργκ 2019.

 

Στα Μαχαίρια (Knives Out), Ράιαν Τζόνσον

Όταν ο φημισμένος συγγραφέας Χάρλαν Θρόμπι βρίσκεται νεκρός στην έπαυλή του έπειτα από τον εορτασμό των 85ων γενεθλίων του, ο πάντα περίεργος αλλά και ευγενής Ντετέκτιβ Μπενουά Μπλανκ προσλαμβάνεται μυστηριωδώς για να ερευνήσει το έγκλημα. Από την δυσλειτουργική οικογένεια, ως το αφοσιωμένο υπηρετικό προσωπικό ο Μπλανκ βρίσκεται μπροστά σε ένα ιστό από παραπλανητικά στοιχεία και ψέματα που τον εμποδίζουν να αποκαλύψει την αλήθεια πίσω από τον πρόωρο θάνατο του Χάρλαν. 

Το Χρυσό Γάντι (Der goldene Handschuh), Φατίχ Ακίν

Αμβούργο, δεκαετία του ‘70. Με μια πρώτη ματιά, ο Φρις «Φίτε» Χόνκα είναι ένα αξιολύπητο, χαμένο κορμί όπως τόσοι άλλοι γύρω του. Ο άνδρας με το παραμορφωμένο πρόσωπο περνάει τις νύχτες του μεθώντας στο καταγώγιο «Το Χρυσό Γάντι» και κυνηγώντας μοναχικές γυναίκες για λίγη συντροφιά. Κανείς από τους θαμώνες δεν μπορεί να υποψιαστεί ότι ο φαινομενικά άκακος Φίτε είναι στην πραγματικότητα ένα τέρας. 

 

Λίλιαν (Lillian), Αντρέας Χόρβαθ

Η Λίλιαν βρίσκεται στην Νέα Υόρκη με ληγμένη την βίζα της και δεν έχει άλλη επιλογή από το να επιστρέψει πίσω στην Ρωσία. Χωρίς να γνωρίζει την γλώσσα αποφασίζει να διασχίσει τις Ηνωμένες Πολιτείες ώστε να φτάσει στην Αλάσκα και από εκεί απέναντι, στην χώρα της. Εμπνευσμένο από την αληθινή ιστορία της Λίλιαν, μιας Ρωσίδας που αποφάσισε για τους δικούς της λόγους να διασχίσει την Αμερική για να φτάσει στον τόπο της, το φιλμ του Αντρέας Χόρβαθ, σε παραγωγή του Ούλριχ Σάιντλ, φτάνει στις ελληνικές αίθουσες έχοντας κάνει την πρεμιέρα του στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών στις Κάννες και την ελληνική πρεμιέρα του στο Διαγωνιστικό Τμήμα του 60ού Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. 

 

Η Αντιπροσωπεία (Delegacioni), Μπουγιάρ Αλιμάνι

Φθινόπωρο του 1990. Μια ομάδα διπλωματών από τη Δύση καταφθάνουν στην Αλβανία για να διερευνήσουν τυχόν καταπατήσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από το κομμουνιστικό καθεστώς, που βρίσκεται ακόμη στην εξουσία. Ο Λέο, ένας πολιτικός κρατούμενος που βρίσκεται υπό κράτηση εδώ και 16 χρόνια, αναγκάζεται να βγει στα κρυφά από την απόμακρη, ορεινή φυλακή του για να συναντήσει τον επικεφαλής της αντιπροσωπείας, τον οποίο γνώρισε στα φοιτητικά του χρόνια, τη δεκαετία του ’60. Υποτίθεται πως ο Λέο οδηγείται εκεί για να επιβεβαιώσει πως δεν γίνεται καμία παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη χώρα. Αλλά μόλις διαπιστώνει τα σχέδια των συνοδών του, αποφασίζει να μην παίξει το παιχνίδι τους. Τίποτα δεν πάει σύμφωνα με το σχέδιο... Η διεθνής συμπαραγωγή του Μπουγιάρ Αλιμάνι που κέρδισε το πρώτο βραβείο στο Φεστιβάλ της Βαρσοβίας το 2018.

Ο Μπουνιουέλ στο Λαβύρινθο με τις Χελώνες (Buñuel en el Laberinto de las Tortugas), Σαλβαδόρ Σιμό

Παρίσι, 1930. Ο Σαλβαδόρ Νταλί και ο Λουίς Μπουνιουέλ είναι ήδη οι κύριες μορφές του σουρεαλιστικού κινήματος. Απροσδόκητα, ο Μπουνιουέλ μένει χωρίς χρήματα μετά το σκάνδαλο που περιβάλλει την ταινία του «Χρυσή Εποχή». Σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση, δεν μπορεί να διαχειριστεί ούτε το επόμενο έργο του, ένα ντοκιμαντέρ για μία από τις φτωχότερες ισπανικές περιφέρειες, τη Λας Ούρδες. Ωστόσο, ο καλός του φίλος, ο γλύπτης Ραμόν Ασίν, αγοράζει ένα λαχείο με την υπόσχεση ότι, αν κερδίσει, θα πληρώσει για την ταινία. Απίστευτα και αναπάντεχα, η τύχη είναι στο πλευρό τους. Ένα περιπετειώδες και σουρεαλιστικό animation - φόρος τιμής στον Λουί Μπουνιουέλ, βασισμένο στην πραγματική ιστορία που συνόδευσε τα γυρίσματα του ντοκιμαντέρ «Γη Χωρίς Ψωμί». Υποψήφια Καλύτερη Ευρωπαϊκή Ταινία Κινουμένων Σχεδίων στα βραβεία της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου, Βραβείο Κριτικής Επιτροπής του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κινουμένων Σχεδίων Ανεσί 2019. 

 

Τα Άγρια Αγόρια (Les Garçons Sauvages), Μπερτράν Μαντικό

Μια ομάδα αγοριών διαπράττουν ένα έγκλημα στη Ρουνιόν των αρχών του 20ού αιώνα. Για να τους τιμωρήσει, ένας Ολλανδός καπετάνιος τούς παίρνει στο στοιχειωμένο καράβι του και, βάζοντας πλώρη για ένα μαγικό νησί, γίνεται τύραννος κι αφέντης. Tο αταξινόμητο, τολμηρό, ποιητικό ντεμπούτο του Γάλλου Μπερτράν Μαντικό από το 2017, στις ελληνικές αίθουσες. 

Δίκτυο Κατασκοπων (Spider in the Web), Έραν Ρίκλις

Ένας κάποτε κορυφαίος μυστικός πράκτορας αρπάζει την ευκαιρία να δώσει πνοή στην καριέρα του αναλαμβάνοντας μία αποστολή που έχει να κάνει με πώληση χημικών όπλων στη Μέση Ανατολή. Όμως η Μοσάντ έχει βάλει τον δικό της πράκτορα στο κατόπι του και ο στόχος της αποστολής είναι μία αινιγματική γυναίκα με θολές προθέσεις. Ο πρωταγωνιστής σύντομα καταλαβαίνει ότι από θηρευτής θα γίνει το θήραμα. Μπεν Κίνγκσλεϊ και Μόνικα Μπελούτσι σε σκηνοθεσία του Ισραηλινού Έραν Ρίκλις. 

21 Γέφυρες (21 Bridges), Μπράιαν Κερκ

Ένας ατιμασμένος ντετέκτιβ της αστυνομίας της Νέας Υόρκης έχει μια ευκαιρία για λύτρωση. Όταν «ρίχνεται» σε ένα ανθρωποκυνηγητό για να πιάσει ένα δολοφόνο, αρχίζει να ανακαλύπτει μια τεράστια συνομωσία που ενώνει τους συναδέλφους του με μια εγκληματική αυτοκρατορία. Πρέπει να αποφασίσει ποιον κυνηγάει και ποιος τον κυνηγάει. Κατά τη διάρκεια του ανθρωποκυνηγητού, το Μανχάταν είναι εντελώς αποκλεισμένο για πρώτη φορά, ακόμα και οι 21 γέφυρές του. 

Παίζοντας με τη Φωτιά (Playing with Fire), Άντι Φίκμαν

Όταν ο πυροσβέστης Τζέικ Κάρσον και η ελίτ ομάδα του ειδικών πυροσβεστών έρχονται να διασώσουν τρία αδέρφια από μια καταστροφική πυρκαγιά, αμέσως συνειδητοποιούν ότι καμιά εκπαίδευση ως τώρα δεν θα μπορούσε να τους προετοιμάσει για την πιο δύσκολη δουλειά τους –να γίνουν μπεϊμπισίτερ. Οι πυροσβέστες αδυνατούν να εντοπίσουν τους γονείς των παιδιών και ενώ τους συμβαίνουν τα πάνω-κάτω στη ζωή και στη δουλειά τους, γρήγορα μαθαίνουν ότι τα παιδιά -όπως οι πυρκαγιές- είναι άγρια και απρόβλεπτα. 
 

To koutipandoras.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.