Οι μαθητές τα πρώτα «πειραματόζωα» της κυβέρνησης

Ποιος γονιός θα αφήσει το παιδί του να γίνει πειραματόζωο για να έχει στοιχεία η κυβέρνηση και η επιστημονική κοινότητα για τον  δείκτη μετάδοσης του κορονοϊου;΄

5072978

Οδεύουμε  ολοταχώς για την άρση των περιοριστικών μέτρων. Η τακτική της επιστημονικής ομάδας (σ.σ όχι της κυβέρνησης που θέλουν να λένε) με την καραντίνα απέδωσε σε ένα βαθμό έτσι ώστε να περιοριστεί η  μετάδοση του κορονοϊου. Και αν η καραντίνα, όπως αναφέρει η κυβέρνηση (επιμένει ότι είναι δικό της επίτευγμα και όχι των επιστημόνων)  απέδωσε και σκοπός της ήταν να μην καταρρεύσει το αποδυναμωμένο και απαξιωμένο από την ΝΔ,  δημόσιο σύστημα Υγείας, τώρα υπό το βάρος των οικονομικών συνεπειών της πανδημίας, πήρε την απόφαση να προχωρήσει σε σταδιακή χαλάρωση των μέτρων και σιγά σιγά να επιστρέψουμε στην κανονικότητα παρέα με τον κορονοϊό όπως λέει. Στην ουσία πρόκειται για το πείραμα «της ανοσίας της αγέλης»! 

Και φυσικά ποια θα είναι τα πρώτα «πειραματόζωα»  που θα βγουν μπροστά για να εκτεθούν… και να φέρουν επιστημονικά αποτελέσματα για τον «αόρατο εχθρό»! Μα φυσικά οι μαθητές. Άλλωστε με πρόσχημα ότι πρέπει να σωθεί η χρονιά και ότι από υγειονομικές βόμβες που ήταν πριν λίγο καιρό οι μαθητές, τώρα είναι ασφαλείς καθώς νοσούν λέει λιγότερο έως καθόλου. Μια εικασία που υιοθέτησαν πολλές κυβερνήσεις στην Ευρώπη αλλά την πήραν πίσω στην συνέχεια. Όπως η Γερμανία, ειδικά για τους μαθητές του  Δημοτικού και νηπιαγωγείου. Στις χώρες που η πανδημία έκανε το φονικό της πέρασμα όπως Ισπανία και η Ιταλία ούτε καν μπήκαν στον κόπο  να  το διακινδυνεύουν και να  ανοίξουν τα σχολεία. Από το Σεπτέμβριο και βλέπουμε…  με την Ελλάδα να είναι η πρώτη που θα ρίξει θα ρίξει στη μάχη της  αντιμετώπισης του ”αόρατου εχθρού” και της” ανοσίας της αγέλης” τους μαθητές της . Αρχικά με τους μαθητές του Λυκείου και του Γυμνασίου και στην συνέχεια (αν όλα πάνε καλά) θα ανοίξουν δημοτικά, νηπιαγωγεία. 

Εύλογα εξανίστανται γονείς και μαθητές: «τι θα γίνει αν έστω και ένα παιδί που προετοιμάστηκε να δώσει εξετάσεις, προσβληθεί από τον ιό;» Ποιος γονιός θα ρισκάρει να στείλει το παιδί του στο σχολείο υπ’ αυτές τις συνθήκες; Τι θα γίνει αν ένας καθηγητής νοσήσει καθώς είναι σε ηλικία τέτοια που εντάσσονται στις ευπαθείς ομάδες, με τους περισσότερους να φέρουν κάποιο πρόβλημα υγείας; 

Φυσικά η η  υπουργός Παιδείας (με το παρατσούκλι των τελευταίων ημερών «Διαγωγή κοσμία») , μαζί με τον πρωθυπουργό πήραν την απόφαση και το ρίσκο, μόνοι τους αψηφώντας  την επιστημονική κοινότητα που φέρνει εύλογες αντιρρήσεις για το άνοιγμα των σχολείων

Kαι επειδή ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας έκανε λόγο ότι οποιαδήποτε αντίδραση για το άνοιγμα το σχολείων πρέπει να στηρίζετε σε επιστημονικά δεδομένα, η απάντηση έρχεται από ακόμα  τρεις κορυφαίους Έλληνες επιστήμονες, όπως δημοσιεύει το left που διαφωνούν με την επαναλειτουργία τους, καθώς όπως επισημαίνουν η απόφαση πάρθηκε κυρίως σε πολιτικά και οικονομικά κριτήρια παρά σε επιστημονικά και επιδημιολογικά δεδομένα. Την ίδια στιγμή, διαφαίνεται πως δεν υπάρχει συναίνεση μεταξύ των επιστημόνων (scientific consensus) για το θέμα.

Όπως αναφέρει ο  Στυλιανός Αντωναράκης, γενετιστής, ομότιμος καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης, πρώην διευθυντής του ελβετικού Ινστιτούτου Γενετικής και Γενωμικής iGE3 και πρώην πρόεδρος της επιτροπής γενετικής της Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Έρευνας, σημειώνει πως:

«Σαν γενετιστής που είμαι, δεν μπορώ να έχω υπεύθυνη γνώμη για το άνοιγμα των σχολείων. Οι ειδήμονες σ’ αυτό είναι οι επιδημιολόγοι και οι ιολόγοι. Η «ανεύθυνη» όμως γνώμη μου είναι πως το άνοιγμα των σχολείων μπορεί να θεωρηθεί σαν πείραμα που θέλει συνεχή επιτήρηση. Καθημερινή και σχολαστική αξιολόγηση των δεδομένων, και λήψη μέτρων ανάλογα με την εξέλιξη της επιδημίας. Θα προτιμούσα να υπάρχει η δυνατότητα tests (για τον ιό και τα αντισώματα) για όλους, έτσι ώστε να είχαμε τη δυνατότητα μιας ελεγχόμενης και όχι τυφλής επαναφοράς στην ανοιχτή ζωή».

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Γιώργος Παυλάκης, μέλος του Εθνικού Ινστιτούτου Καρκίνου των ΗΠΑ επικεφαλής του τμήματος Ανθρώπινων Ρετροϊών, αναφέρει:

«Λάθος να ανοίξεις οτιδήποτε σε αυτή την συγκυρία χωρίς να έχεις ισχυρή ικανότητα τεστ PCR και αντισώματα, και ομάδες άμεσης δράσης και ΙΧΝΗΛΑΤΗΣΗΣ. Τεστ όχι για όλους, όπου χρειάζεται. Δεν μπορείς να το κάνεις κάθε μέρα, αλλά συχνά! Χωρίς αυτά η αναζωπύρωση της επιδημίας είναι περίπου σίγουρη, εκτός αν μας βοηθήσει η άπλα του καλοκαιριού».

Αντίστοιχα, η Αθηνά Λινού, καθηγήτρια Επιδημιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ και της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Harvard, αλλά και καθηγήτρια του Σωτήρη Τσιόδρα, δήλωσε σε πρόσφατη τηλεοπτική της συνέντευξη πως «επιδημιολογικά, το άνοιγμα των σχολείων είναι ένας κίνδυνος του οποίου δεν ξέρουμε το μέγεθος», τονίζοντας παράλληλα ότι το μάθημα για τα παιδιά θα είναι μόλις για 10 μέρες.

Από τις απαντήσεις των τριών επιστημόνων καταλαβαίνει κανείς ότι τα επιστημονικά δεδομένα που στηρίζεται η κυβέρνηση για το άνοιγμα των σχολείων, είναι μόνο υπόθεση και κινείται σε αχαρτογράφητα νερά… Βλέποντας και κάνοντας, δηλαδή. 

Όπως πολύ σωστά αναφέρει ο Γιώργος Πετρόπουλος στην ΕΦ.ΣΥΝ , ο κ. Κικίλιας ο κ. Τσιόδρας  και οι συνάδελφοί του, οι απλοί γιατροί που δεν είναι καθηγητές αλλά και οι επιστήμονες άλλων κλάδων, πέραν της ιατρικής, γνωρίζουν πολύ καλά πως στην επιστήμη ουδέποτε βαφτίστηκε επιστημονικό κάτι που δεν βασίζεται σε ασφαλή αντικειμενικά συμπεράσματα. Ό,τι εντάσσεται στο πλαίσιο της επιστημονικής αβεβαιότητας δεν είναι επιστημονικό αλλά αντικείμενο έρευνας- από την επιστήμη- που δεν έχει ολοκληρωθεί ή δεν βρίσκεται στο επίπεδο εξαγωγής ασφαλών συμπερασμάτων. Στη βάση όλων αυτών, το πρόβλημα, επομένως, δεν βρίσκεται σε αυτούς που επισημαίνουν τις επιστημονικές αβεβαιότητες αλλά στους επιστήμονες που εμφανίζουν τις αβεβαιότητες ως βεβαιότητες. Με αυτό τον τρόπο κινδυνεύει το κύρος τους

Εν κατακλείδι όμως  το βασικό ερώτημα παραμένει:  ποιος γονιός θα αφήσει το παιδί του να γίνει πειραματόζωο για να έχει στοιχεία η επιστημονική ομάδα και η  κυβέρνησης; Αν γίνει η στραβή το αφήγημα το έχει έτοιμο πάντως η κυβέρνηση περί ατομικής ευθύνης μόνο που τότε δύσκολα κάποιος θα μπορεί να τους εμπιστευτεί ξανά…

Αποκάλυψη-σοκ για Ελληνικό: Bρέθηκαν 314 βόμβες θαμμένες στο πρώην αεροδρόμιο (Video)

437100549 348981421492025 1935200647555485649 n

Αποκάλυψη-σοκ για Ελληνικό: Bρέθηκαν 314 βόμβες θαμμένες στο πρώην αεροδρόμιο (Video)

«Σε σημεία που χιλιάδες άνθρωποι έμπαιναν καθημερινά!» - Την αποκάλυψη για τις εκατοντάδες βόμβες έκανε…

Απάντηση Άδωνι σε καταγγελίες Καλλιάνου: «Στην περίπτωση του πατέρα του τηρήθηκαν όλα τα πρωτόκολλα» (Video)

InCollage 20240424 163106834

Απάντηση Άδωνι σε καταγγελίες Καλλιάνου: «Στην περίπτωση του πατέρα του τηρήθηκαν όλα τα πρωτόκολλα» (Video)

Ο Άδωνις Γεωργιάδης μιλάει για τις συνθήκες νοσηλείες του πατέρα του Γιάννη Καλλιάνου αλλά και…

Σεργουλόπουλος: Ξέσπασε σε νευρικό γέλιο με ατάκα σε καλεσμένη – «Έχεις… δουλέψει σε οίκο ανοχής;» (video)

Σεργουλόπουλος 1

Σεργουλόπουλος: Ξέσπασε σε νευρικό γέλιο με ατάκα σε καλεσμένη – «Έχεις… δουλέψει σε οίκο ανοχής;» (video)

«Δεν σας έχει τύχει να σας πιάσουν τα γέλια στην τηλεόραση ή στη σκηνή του…

Η αφρικανική σκόνη έφυγε αλλά τι άφησε πίσω: Τα 5 στοιχεία σύμφωνα με το μικροσκόπιο (εικόνες)

Σκόνη 1

Η αφρικανική σκόνη έφυγε αλλά τι άφησε πίσω: Τα 5 στοιχεία σύμφωνα με το μικροσκόπιο (εικόνες)

Τι περιείχε τελικά η αφρικανική σκόνη που μας ταλαιπώρησε και μας ταλαιπωρεί