Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Moby παίρνει θέση απέναντι στον Ντόναλντ Τραμπ. Ο Αμερικανός μουσικός και τραγουδοποιός, που εδώ και χρόνια βρίσκεται στον αντίποδα της πολιτικής του Ρεπουμπλικάνου προέδρου, επέστρεψε με νέες δηλώσεις, αυτή τη φορά μέσα από βίντεο που ανάρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
«Διανύουμε μία πολύ σκοτεινή περίοδο στις ΗΠΑ»
Στο βίντεο, ο Moby μιλά για την αβεβαιότητα που, όπως λέει, διακατέχει τους Αμερικανούς πολίτες. «Πολλοί φίλοι μου που ζουν εκτός των ΗΠΑ με ρωτάνε τι στο καλό συμβαίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες. Και η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρουμε», δηλώνει χαρακτηριστικά. Στη συνέχεια γίνεται πιο συγκεκριμένος: «Οι ΗΠΑ κυβερνώνται από την πιο διεφθαρμένη, κακή και ανίκανη διοίκηση και κανείς δεν ξέρει τι συμβαίνει. Διανύουμε μία πολύ σκοτεινή περίοδο στις ΗΠΑ».
Έρχεται στην Αθήνα τον Ιούλιο
Ο Moby θα βρίσκεται στην Πλατεία Νερού την 1η Ιουλίου για συναυλία στο πλαίσιο του Release Athens Festival 2026.
Διαβάστε επίσης:
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια