Με ανακοίνωση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα η κυβέρνηση προχωρά στο άνοιγμα των δημοτικών σχολείων, των νηπιαγωγείων και των παιδικών σταθμών.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Κατόπιν ομόφωνης θετικής εισήγησης της Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας από Λοιμογόνους Παράγοντες, ανακοινώνεται ότι θα επαναλειτουργήσουν τη Δευτέρα 1η Ιουνίου 2020:
– οι εκπαιδευτικές δομές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία),
– οι εκπαιδευτικές μονάδες ειδικής αγωγής όλων των βαθμίδων, καθώς και
– οι παιδικοί και βρεφικοί σταθμοί.
Στην αυριανή ενημέρωση των πολιτικών συντακτών από τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα, στις 13:00 στη Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, θα συμμετάσχει η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως και ο Υπουργός Εσωτερικών κ. Τάκης Θεοδωρικάκος για περαιτέρω εξειδίκευση των λεπτομερειών σχετικά με την επαναλειτουργία των ανωτέρω δομών.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια