Ντοκουμέντο που εκθέτει την κυβερνητική μονταζιέρα: Αυτό ήταν το σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα μέχρι το 2019 που «έβλεπε» 170χλμ

Η κυβέρνηση «έπαιζε» όλες αυτές τις μέρες, με τις λέξεις που την ίδια βόλευαν, προσπαθώντας να θολώσει τα νερά, επειδή δεν υπήρχαν ντοκουμέντα για το σύστημα τηλεδιοίκησης

LARISA THLEDIOIKISI

Το φως της δημοσιότητας βλέπουν για πρώτη φορά φωτογραφίες από το σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, το οποίο λειτουργούσε κανονικά μέχρι τον Ιούλιο του 2019. Όμως τόσο ο Γιώργος Γεραπετρίτης, όσο και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, πατώντας επάνω στις «ράγες» της κυβερνητικής γραμμής περί ανθρώπινου λάθους και διαχρονικών παθογενειών, «βαφτίσαν» αρχικά ως «τηλεδιοίκηση» τον τοπικό πίνακα ελέγχου του σιδηροδρομικού σταθμού της Λάρισας και στη συνέχεια – μετά και τις αντιδράσεις του ΣΥΡΙΖΑ και των εργαζομένων – ως «τοπική τηλεδιοίκηση».

Η κυβέρνηση «έπαιζε» όλες αυτές τις μέρες, με τις λέξεις που την ίδια βόλευαν, προσπαθώντας να θολώσει τα νερά, επειδή δεν υπήρχαν ντοκουμέντα για το σύστημα τηλεδιοίκησης που υπήρχε στον σταθμό της Λάρισας μέχρι το καλοκαίρι του 2019. Όμως τόσο η αυτοψία στο «γιαπί» του κέντρου τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, από τον Αλέξη Τσίπρα, όσο και οι φωτογραφίες ντοκουμέντο από τον πρώην σταθμάρχη Λάρισας Γιάννη Κολλάτο, εκθέτουν για μια ακόμη φορά την κυβέρνηση και αποκαλύπτουν την απεγνωσμένη προσπάθεια να κρύψει «κάτω από το χαλί» για μια ακόμη φορά τις εγκληματικές της ευθύνες.

Ο συνταξιούχος σταθμάρχης μιλώντας στον Alpha ανέφερε ότι η τηλεδιοίκηση η οποία  λειτουργούσε κανονικά μέχρι τη φωτιά στον σταθμό Ζαχάρεως, λίγο μετά τις εκλογές του Ιουλίου του 2019, κάλυπτε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο από το Πλατύ μέχρι τον Δομοκό, σε απόσταση περίπου 170-175χλμ κι αν ήταν σε λειτουργία δεν θα συνέβαινε ποτέ, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

larisa

Και συμπλήρωσε ακόμα ότι «είχαμε οπτική επαφή όλου του δικτύου, άρα 400 μέτρα που κυκλοφορούσε μια αμαξοστοιχία άναβαν τα λαμπάκια και γνωρίζαμε που ακριβώς είναι και ταυτόχρονα ρυθμίζαμε εμείς την κυκλοφορία, που θα πάει η αμαξοστοιχία, που θα σταματήσει, που θα κάνει διασταύρωση, σε ποια στιγμή, ενδεχομένως σε κάποιον σταθμό θα θέλαμε να μπει για κυκλοφοριακούς λόγους.” Εκείνη την περίοδο, υπήρχαν δύο σταθμάρχες σε κάθε βάρδια, οι βάρδιες ήταν τρεις και 8ωρες».

Για το τραγικό δυστύχημα που κόστιζε τη ζωή σε 57 ανθρώπους και το αν θα μπορούσε να αποφευχθεί ο κ Κολλάτος είπε πως «τη συγκεκριμένη αμαξοστοιχία η Λάρισα, αν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση, δεν θα την έστελνε στους Πόρους. Θα την παρέδιδε στην τηλεδιοίκηση. Από την έξοδο του σταθμού Λάρισας θα την παραλάμβανε η τηλεδιοίκηση και αυτή θα την καθοδηγούσε που θα πάει. Θα ελέγχαμε και θα βλέπαμε ότι έφυγε από τη γραμμή καθόδου, αφενός μεν θα το προφταίναμε δεν θα μπορούσε να μπει γιατί θα το σταματούσαμε και αφετέρου είχαμε τη δυνατότητα στον επόμενο σταθμό να την διοχετεύσουμε στη γραμμή ανόδου. Δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει ατύχημα».

 

 

 

Αταμάν: «Ό,τι και να γίνει, εμείς θα πάρουμε την σειρά- Αν δεν πάμε F4 δε θα ‘μαι του χρόνου στον Παναθηναϊκό»! (video)

ataman 2 1

Αταμάν: «Ό,τι και να γίνει, εμείς θα πάρουμε την σειρά- Αν δεν πάμε F4 δε θα ‘μαι του χρόνου στον Παναθηναϊκό»! (video)

Ο τεχνικός του Παναθηναϊκού μίλησε μετά την ήττα της ομάδας του, δίνοντας σήμα ανασύνταξης και…

Ρέντη: Αποκαλυπτικοί οι διάλογοι των δραστών – «Θα σας βρούνε όλους κρύους» (video)

ΡΕΝΤΗ

Ρέντη: Αποκαλυπτικοί οι διάλογοι των δραστών – «Θα σας βρούνε όλους κρύους» (video)

Αντιμέτωποι με βαριές ποινικές διώξεις είναι πλέον οι 67 συλληφθέντες για την υπόθεση της δολοφονίας…

Μαζική δηλητηρίαση προστατευόμενων ειδών-Νεκρά 47 ζώα από δηλητηριασμένα δολώματα

εβρος

Μαζική δηλητηρίαση προστατευόμενων ειδών-Νεκρά 47 ζώα από δηλητηριασμένα δολώματα

Ένα πολύ σοβαρό περιστατικό έρχεται να προστεθεί στον μακρύ κατάλογο των περιστατικών παράνομης χρήσης δηλητηριασμένων…