Νέες δηλώσεις που προκαλούν έντονες αντιδράσεις εξέδωσε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, υποστηρίζοντας ότι κανείς δεν έχει λόγο να γκρινιάζει όταν ζει στην Ελλάδα, ακόμα και αν βρίσκεται στα όρια της φτώχειας.
Σε podcast όπου συμμετείχε, ο κ. Γεωργιάδης συνέκρινε τις συνθήκες διαβίωσης στην Ελλάδα με αυτές άλλων ευρωπαϊκών χωρών. «Στη Σουηδία, μια πανέμορφη χώρα, έχει καταχνιά, βροχή, κρύο… Τι να τα κάνουν τα λεφτά; Να τα βράσουν. Και είσαι στην Ελλάδα και βλέπεις τον ήλιο να αστράφτει», είπε χαρακτηριστικά.
Ο υπουργός δεν σταμάτησε εκεί. «Πάμφτωχος να είσαι ρε παιδάκι μου, είσαι στην Αθήνα και έχεις δίπλα σου το Φάληρο να πας να κάνεις μπάνιο στη θάλασσα τσάμπα. Να μπεις στο νοσοκομείο τσάμπα», συνέχισε, για να καταλήξει: «Και είσαι όλη την ημέρα και λες “πόσο χάλια είναι η Ελλάδα”».
Οι δηλώσεις αυτές έρχονται σε στιγμή που η ακρίβεια παραμένει το νούμερο ένα πρόβλημα για τους πολίτες σύμφωνα με όλες τις πρόσφατες δημοσκοπήσεις, ενώ το ΕΣΥ αντιμετωπίζει χρόνια υποχρηματοδότηση, αρμοδιότητα του ίδιου του υπουργείου που εποπτεύει ο κ. Γεωργιάδης.
Διαβάστε επίσης:
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια