Λίγες ώρες μετά τη διαγραφή του από την κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, ο Παύλος Πολάκης επέστρεψε με ανάρτηση στο Facebook , υπογράφοντας ως «βουλευτής Χανίων, μέλος ΠΓ και ΚΕ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ». Ο ίδιος αμφισβητεί ευθέως την ισχύ της απόφασης Φάμελου στα κομματικά όργανα, διαχωρίζοντας την κοινοβουλευτική ομάδα από την κομματική δομή.
Το επιχείρημά του; H διαγραφή από την ΚΟ βασίστηκε στον Κανονισμό της Βουλής, όχι στον κομματικό κανονισμό. Και το νέο καταστατικό, σημειώνει, δεν προβλέπει διαφορετικά δικαιώματα για τα εκλεγμένα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής σε σχέση με τους ex officio βουλευτές. «Εκλέχτηκα στην Πολιτική Γραμματεία με ψηφοφορία από την Κεντρική Επιτροπή, μετά από πρόταση του Φάμελου», υπενθυμίζει, προσθέτοντας ότι στην προηγούμενη ΚΕ εκλέχτηκε πρώτος από την Κρήτη με ποσοστό που ξεπέρασε οποιονδήποτε άλλο σε όλη την Ελλάδα.
«Να μην αποχωρήσει κανείς»
Η ανάρτηση του δεν περιορίστηκε μόνο εκεί. Ο Πολάκης απευθύνεται στα μέλη και τους φίλους του κόμματος καλώντας τους ρητά να μην αποχωρήσουν από τον ΣΥΡΙΖΑ και τα όργανά του. «Ο πολιτικός αυτός χώρος έχει ιστορία που δεν είναι ιδιοκτησία μιας σημερινής κατάστασης στην ηγεσία», γράφει, προσθέτοντας ότι «έχει πολλά να δώσει ακόμα, όταν ανατραχθούν αυτά που πρέπει στο εσωτερικό του».
Παράλληλα, ζητά δημόσια τοποθέτηση από βουλευτές, μέλη της Πολιτικής Γραμματείας, της Κεντρικής Επιτροπής και των Νομαρχιακών, με δύο συγκεκριμένα αιτήματα. Να καταδικαστεί δημόσια η «αδικία σε βάρος του» και να συγκληθούν άμεσα Πολιτική Γραμματεία και Κεντρική Επιτροπή. Ανακοίνωσε επίσης ότι θα απευθυνθεί ο ίδιος στην Επιτροπή Δεοντολογίας για όσα χαρακτηρίζει «ανυπόστατα».
Κλείνει με κεφαλαία: «ΘΑ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΑ».
Διαβάστε επίσης:
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια