«Θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη για το λάθος αυτό», δήλωσε η Έριν Ίγκαν, αρμόδια για θέματα ιδιωτικότητας στο Facebook. Όσοι χρήστες επηρεάστηκαν από αυτό το πρόβλημα θα ενημερωθούν προσωπικά μέσω του λογαριασμού τους.
«Έχουμε διορθώσει το πρόβλημα και από σήμερα θα ενημερώνουμε όσους επηρεάστηκαν και θα τους ζητάμε να κοιτάξουν τις αναρτήσεις που έκαναν την περίοδο εκείνη», πρόσθεσε η Ίγκαν.
Όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, το πρόβλημα διήρκησε από τις 18 ως τις 22 Μαΐου, όμως ο ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης το ανακάλυψε στις 27 Μαΐου, οπότε και ξαναέκανε τις αναρτήσεις των χρηστών του που επηρεάστηκαν και πάλι προσωπικές.