Στο λιμάνι του Πειραιά παραμένει το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Κρήτη II» λόγω μηχανικής βλάβης στην κύρια μηχανή του πριν αποπλεύσει.
Στο πλοίο, που θα εκτελούσε το δρομολόγιο για το Ηράκλειο, απαγορεύτηκε ο απόπλους.
Με μέριμνα της εταιρείας οι επιβάτες θα προωθηθούν στον προορισμό τους με το επιβατηγό «Νήσος Ρόδος».
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια