Newsroom

Newsroom

Νέα στοιχεία: Η ένδειξη 10 λεπτά πριν τη σύγκρουση στα Τέμπη που κίνησε υποψίες

Νέα δεδομένα που αφορούν το κρίσιμο διάστημα των 10 λεπτών πριν τη σύγκρουση στα Τέμπη

5824222

Πληθαίνουν τα στοιχεία (έγγραφα, εξώδικα κ.λπ) που έρχονται στο φως της δημοσιότητας και καταδεικνύουν τις τραγικές ελλείψεις και τα λάθη που οδήγησαν στην τραγωδία στα Τέμπη.

Υπενθυμίζεται ότι μέχρι στιγμής έχει προφυλακιστεί ο σταθμάρχης Λάρισας, ο οποίος είχε βάρδια την ώρα της σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη και είναι αυτός που δεν άλλαξε το κλειδί στη σιδηροδρομική γραμμή προκειμένου να μην πέσει το Intercity πάνω στην εμπορική αμαξοστοιχία.

Όπως μετέδωσε το MEGA, υπήρχε ένα στοιχείο πριν τη μοιραία σύγκρουση που έδειχνε πως κάτι δεν πήγαινε καλά. Και αυτό είναι η κατανάλωση της ηλεκτρικής ενέργειας πάνω στη γραμμή.

Συγκεκριμένα, υπάρχει ένα τμήμα στη Θεσσαλονίκη, το Ρ6, το οποίο καταγράφει το πόσο ηλεκτρικό ρεύμα καταναλώνει η κάθε γραμμή. Έτσι σε κάποια φάση οι αρχές είδαν πολύ μεγάλη κατανάλωση ρεύματος, κατανάλωση που δε δικαιολογείται εάν στη γραμμή κινείται μόνο μια αμαξοστοιχία.

Επικοινώνησαν με τη σταθμάρχη των Νέων Πόρων για να δουν τι συμβαίνει. Εκείνη τους είπε πως γνωρίζει ότι υπάρχει μόνο η εμπορική αμαξοστοιχία η οποία κινείται στη γραμμή. Και πως να γνωρίζει κάτι άλλο αφού το σύστημα είναι «τυφλό» χωρίς σύγχρονο εξοπλισμό που να δείχνει ανά πάσα ώρα και στιγμή που είναι το κάθε τρένο και τι γίνεται με τις γραμμές.

Στη συνέχεια επικοινώνησαν με τη Λάρισα και από εκεί και πέρα δεν υπάρχει ενημέρωση. Όλα αυτά συνέβησαν στο κρίσιμο 10 λεπτό πριν τη σύγκρουση.

Αποκάλυψη για το «μπάζωμα στα Τέμπη»: Πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στις 3 Μαρτίου – Παρόντες Αγοραστός και Τριαντόπουλος (video)

μπαζωμα

Αποκάλυψη για το «μπάζωμα στα Τέμπη»: Πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στις 3 Μαρτίου – Παρόντες Αγοραστός και Τριαντόπουλος (video)

Το «μπάζωμα» συζητήθηκε σε άγνωστη μέχρι σήμερα σύσκεψη με πολιτικούς και υπηρεσιακούς παράγοντες το βράδυ…