Αποχώρησαν από την Νέα Αριστερά συνολικά 7 βουλευτές του κόμματος, γεγονός που σημαίνει ότι διαλύεται αυτόματα και η Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματος, ενώ μαζί τους την παραίτησή τους από μέλη της ΝΕΑΡ υπέβαλλαν ακόμα 143 στελέχη.
Οι Αλέξης Χαρίτσης, Έφη Αχτσιόγλου, Νάσος Ηλιόπουλος, Δημήτρης Τζανακόπουλος, Χουσεΐν Ζεϊμπέκ, Θεανώ Φωτίου και Μερόπη Τζούφη ήταν τα μέλη του Κοινοβουλίου που αποχώρησαν, με την πρώην υπουργό Εργασίας της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, μάλιστα, να παραιτείται και από το βουλευτικό της αξίωμα.
Πάντως η ΝΕΑΡ με ανακοίνωσή της έκανε λόγο για «αναμενόμενη αποχώρηση», ενώ τόνισε ότι «θα συνεχίσει να εργάζεται για την ανασύνθεση της Αριστεράς».
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Νέας Αριστεράς
Η αποχώρηση στελεχών και βουλευτών από τη Νέα Αριστερά και η διάλυση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ήταν αναμενόμενη. Δεν μας ξαφνιάζει, αφού σχεδιαζόταν εδώ και καιρό, αλλά μας λυπεί τόσο σε πολιτικό όσο και σε συντροφικό επίπεδο.
Με την εξέλιξη αυτή παύει να υφίσταται μια Κοινοβουλευτική Ομάδα με σημαντική παρουσία και έργο στη Βουλή, γεγονός που αποδυναμώνει την αριστερή αντιπολίτευση απέναντι στην κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Η αποχώρησή τους θα μπορούσε να είχε γίνει νωρίτερα, ώστε να αποφευχθούν φαινόμενα παράλυσης. Άλλωστε, όσο καθυστερούσαν πρωτοβουλίες συγκρότησης άλλων κομμάτων, αναβάλλονταν οι αποφάσεις για αποχώρηση.
Χωρίς υπεκφυγές, η επιλογή των πρώην στελεχών του κόμματός μας συνδέεται άμεσα με την ίδρυση της ΕΛ.Α.Σ. από τον Αλέξη Τσίπρα.
Πρόκειται για έναν σχηματισμό που δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση έκφραση του «Λαϊκού Μετώπου», ούτε συνιστά έναν πόλο που μπορεί να συστεγάσει διαφορετικές δυνάμεις.
Είναι ένα σχήμα προσωποπαγές, αρχηγικό, χωρίς εσωτερικές διαδικασίες, που προϋποθέτει τη διάλυση κομμάτων, αποκλείει τις συνεργασίες και θεωρεί πως δεν έχει «όμορους χώρους».
Συμβάλλει έτσι στην απαξίωση της πολιτικής και αντίκειται αντικειμενικά στο σύνθημα «Η Πολιτική Επιστρέφει», που προβάλαμε όταν ιδρύσαμε τη Νέα Αριστερά.
Σε κάθε περίπτωση, ευχόμαστε στους συντρόφους και τις συντρόφισσες που αποχωρούν καλή συνέχεια στην πορεία τους.
Η Νέα Αριστερά συνεχίζει.
Στόχος της είναι η επίτευξη των στόχων που ψηφίστηκαν στο πρόσφατο συνέδριό μας —και από τους αποχωρήσαντες.
Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για την ανασύνθεση της Αριστεράς, ώστε να αποτελέσει, στα κινήματα, στους κοινωνικούς χώρους, στα σωματεία και στη Βουλή, την ανταγωνιστική δύναμη απέναντι στην κυριαρχία της Δεξιάς, την άνοδο της Ακροδεξιάς και την πολιτική του «μέσου όρου».
Για την ανατροπή της κυβέρνησης Μητσοτάκη. Για την παραγωγή ενός προγράμματος που θα φέρνει στο προσκήνιο τις ανάγκες της κοινωνίας.
Διαβάστε επίσης:
«Τίτλοι τέλους» για την ΚΟ της Νέας Αριστεράς: Αποχωρούν 143 στελέχη και 7 βουλευτές
Παραιτήθηκε από βουλευτής η Έφη Αχτσιόγλου
Σακελλαρίδης: «Δεν μας ενδιαφέρει η κοκορομαχία ΠΑΣΟΚ-ΕΛΑΣ για δεύτερη θέση»
Απάντηση με αιχμές από Αχτσιόγλου: «Ο Τσίπρας δεν έπρεπε να παραιτηθεί και να αποχωρήσει»
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια