Μπαράζ πληρωμένων δημοσιεύσεων για τον πρωθυπουργό στο Facebook μετά το κάζο με τα μαζικά dislikes

Εντός του Μαρτίου η σελίδα του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει προωθήσει 38 (!) χορηγούμενες καταχωρήσεις – διαφημίσεις

4104705 1

«Μην εμπιστεύεστε όσα σας σερβίρουν στα κοινωνικά δίκτυα» ήταν η συμβουλή του πρωθυπουργού στους νέους, πριν από λίγες ημέρες.

Εξαιρούνται φυσικά αυτά που «σερβίρει» ο ίδιος.

Εντός του Μαρτίου, η σελίδα του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει προωθήσει 38 (!) χορηγούμενες καταχωρήσεις – διαφημίσεις, για θέματα όπως:

  • Πράσινες πρωτοβουλίες
  • Συνέντευξη Μητσοτάκη στο CNN
  • Δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ+
  • Μέτρα στήριξης της οικονομίας
  • Αστυνομική βία
  • Εμβολιασμοί
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στα social media
(FACEBOOK AD LIBRARY)

Η στόχευση των διαφημίσεων φαίνεται να είναι κατά κύριο λόγο σε άνδρες έως 45 ετών. Περίπου 43% του κοινού που είδε τις καταχωρήσεις ανήκουν σε αυτή την πληθυσμιακή ομάδα. Ακολουθούν με 27% οι γυναίκες της ίδιας ηλικίας. Είναι ενδεικτικό ότι ορισμένες διαφημίσεις – όπως αυτή για το ένα εκατομμύριο εμβολιασμούς – στάλθηκαν αποκλειστικά σε άτομα νεαρής ηλικίας, καταδεικνύοντας το άγχος που διακατέχει τους επιτελείς του Μαξίμου για την αυξανόμενη απόσταση που χωρίζει το κόμμα τους από τους νέους.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στα social media
(FACEBOOK AD LIBRARY)

Η θεματολογία των διαφημίσεων έχει επίσης ενδιαφέρον. Αμέσως μετά τη συζήτηση στη Βουλή για την αστυνομική βία, ο Μητσοτάκης δημοσίευσε 15 πληρωμένες καταχωρήσεις με τις πρωτοβουλίες για την ΕΛΑΣ, αλλά και δύο βίντεο με αποσπάσματα της παρέμβασής του στη Βουλή. Και αυτές οι διαφημίσεις είχαν στόχευση τους νέους.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στα social media
(FACEBOOK AD LIBRARY)
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στα social media
(FACEBOOK AD LIBRARY)

Αντίστοιχα, οι 6 χορηγούμενες καταχωρήσεις για τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ+, προβλήθηκαν σχεδόν αποκλειστικά (92%) σε άτομα κάτω των 45 ετών.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στα social media
(FACEBOOK AD LIBRARY)

Για το σύνολο των καταχωρήσεων αυτών, η Νέα Δημοκρατία πλήρωσε περί τα τρεις χιλιάδες ευρώ. Και αν το ποσό μοιάζει μικρό, αυτό οφείλεται στο σχετικά οικονομικό τιμολόγιο του Facebook σε σύγκριση με άλλα μέσα.

Είναι εντυπωσιακό ότι οι  38 διαφημίσεις του Μητσοτάκη «σερβιρίστηκαν» σε περίπου 1.800.000 χρήστες του Facebook. Έφτασαν μέχρι την …Ουαγκαντουγκού, δηλαδή, όπου είναι γνωστό πως ο πρωθυπουργός μας έχει μεγάλο και αφοσιωμένο κοινό.

Ως προς το τελικό αποτέλεσμα; Μόνο επιτυχημένο δεν θα το χαρακτήριζε κανείς.

Συνολικά, οι εν λόγω δημοσιεύσεις του πρωθυπουργού εισέπραξαν πάνω από 158.000 αρνητικές αντιδράσεις από τους χρήστες του Facebook, με τις θετικές να μην ξεπερνούν τις 41.000. «Πρωταθλήτρια» η – διάσημη πλέον – ανάρτηση με τα μέτρα για την αστυνομική αυθαιρεσία, με τις αρνητικές και χλευαστικές αντιδράσεις να φτάνουν τις 51.000, ενώ τα σχόλια – ως επί το πλείστον αρνητικά – να ανέρχονται σε 14.000.

Τζάμπα ξοδεύτηκαν οι άνθρωποι.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στα social media

(FACEBOOK AD LIBRARY)

Πηγή:Αυγή

Οργισμένη επιστολή των Αγγειοχειρουργών Ελλάδας κατά του Καλλιάνου – Ζητούν παρέμβαση Μητσοτάκη

6084787 2

Οργισμένη επιστολή των Αγγειοχειρουργών Ελλάδας κατά του Καλλιάνου – Ζητούν παρέμβαση Μητσοτάκη

«Με ανησυχία και απογοήτευση παρακολουθούμε τις τελευταίες ημέρες να εξελίσσεται μία απίστευτη κατάσταση ανεπίτρεπτης επίθεσης…

Μάτι: Οργισμένες αντιδράσεις από συγγενείς των θυμάτων – Πέταξαν καρέκλα… «Τσίπα δεν έχετε;» (video)

6207733

Μάτι: Οργισμένες αντιδράσεις από συγγενείς των θυμάτων – Πέταξαν καρέκλα… «Τσίπα δεν έχετε;» (video)

Συγγενείς άρχισαν να πετούν καρέκλες και να απευθύνονται προς τους κατηγορούμενους

Μικρούτσικος: H παίκτρια του «TV Queen» που του θύμισε τον… Μητσοτάκη – «Έχετε τον ίδιο σύμβουλο;» (video)

Μικρούτσικος

Μικρούτσικος: H παίκτρια του «TV Queen» που του θύμισε τον… Μητσοτάκη – «Έχετε τον ίδιο σύμβουλο;» (video)

«Το ότι δεν τον έχεις παρακολουθήσει μπορεί να με κάνει να σε συμπαθήσω», είπε ο…