Το μπάχαλο

Η ευθύνη  των ιδιωτικών εταιριών κοινής ωφελείας είναι να παρέχουν σε κάθε πολίτη και σε κάθε περίπτωση κυκλοφοριακή άνεση και ασφάλεια

Γιώργος Μιχαήλ 26/01/2022 | 08:49

«Μετά από συνεννόηση, συγνώμη, μετά από συνομιλία του Πρωθυπουργού» -όπως αναγκάστηκε να διορθώσει η δημοσιογράφος- με τους υπευθύνους της «Αττικής Οδού», αρκούν 2.000 ευρώ για να αποζημιωθούν οι ταλαιπωρημένοι οδηγοί των μποτιλιαρισμένων αυτοκινήτων που πολλοί από αυτούς διακινδύνευσαν ακόμη και τη ζωή τους περιμένοντας ώρες μέσα στην παγωνιά.

Οι περισσότεροι από μας επαναπαυτήκαμε πιστεύοντας ότι υπάρχουν κάποιοι εκεί έξω που θα μας υποστηρίζουν στη λύση των δύσκολων προβλημάτων τις ζωής μας και που φυσικά έχουν το δικαίωμα να
απαιτούν από εμάς το αντίτιμο για την φροντίδα τους . Έχουμε τις κυβερνήσεις που ψηφίσαμε πιστεύοντας ότι θα μας προσφέρουν τις υπηρεσίες και τις καλύψεις που έχουμε ανάγκη κατά τη διάρκεια της παραγωγικής φάσης της ζωής μας, και κατόπιν όταν παραγωγικά παροπλιστούμε, θα μας συντρέξουν εξασφαλίζοντας για μας μία ευπρεπή σύνταξη ώστε να ζήσουμε ανθρώπινα τα τελευταία χρόνια της ζωής μας.

Όλα τα παραπάνω παρέχονται από την κυβέρνηση με αντιπαροχή τη φορολογία μας. Αλλά παράλληλα παρέχονται και από αυτούς που με το αζημίωτο φυσικά, προσφέρουν υπηρεσίες για να έχουμε υποτίθεται μία πιο άνετη και ασφαλή διαβίωση. Διαθέτουμε λοιπόν και τις ιδιωτικές υπηρεσίες κοινής ωφέλειας όπως παραδείγματος χάρη την «Αττική Οδό» που οφείλει πάντοτε, ακόμη και στις έκτακτες περιπτώσεις να φροντίζει με επιμέλεια και να εξασφαλίζει την ασφαλή και απρόσκοπτη διεξαγωγή της κυκλοφορίας, έχοντας προβλέψει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να μην εμποδίζεται αυτή, ακόμη και στις δύσκολες περιστάσεις, όπως είναι πχ. μία έντονη χιονόπτωση σαν αυτή που ζήσαμε αυτές τις μέρες. 

Η ευθύνη αυτών των ιδιωτικών εταιριών κοινής ωφελείας είναι να παρέχουν σε κάθε πολίτη και σε κάθε περίπτωση κυκλοφοριακή άνεση και ασφάλεια. Στις δύσκολες καιρικές συνθήκες λοιπόν, που είναι σπάνιες για την περιοχή της Αττικής τα ειδικά συνεργεία της «Αττικής Οδού» που πληρώνουμε αδρά για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, θα έπρεπε να βρίσκονται σε ετοιμότητα και να καθαρίζουν συνεχώς διανοίγοντας το οδόστρωμα από την επίστρωση του χιονιού. Καμιά δικαιολογία δεν υπάρχει για το μπάχαλο που δημιουργήθηκε με τις ουρές χιλιομέτρων κάτω από φοβερό κρύο και την παραμονή εκατοντάδων ανθρώπων μέσα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, με τεράστιους κινδύνους για την υγεία τους, αλλά ακόμη και για τη ζωή
τους .

Η επιστράτευση ειδικών μέσων και η τεχνολογία για το άνοιγμα των δρόμων σε περίπτωση ακραίων καιρικών φαινομένων είναι η συνήθης πρακτική σε όλες τις πολιτισμένες χώρες του πλανήτη μας. Μάλιστα η Αττική Οδός επιλέγεται από τους χρήστες της ακριβώς διότι υποτίθεται ότι διαθέτει τα πιο σύγχρονα μέσα για την οδική ασφάλεια. Και το αντίτιμο είναι να πληρώνεται αδρά για αυτές τις υπηρεσίες.

Μία καλή πρόταση λοιπόν, θα ήταν οι παθόντες από το μποτιλιάρισμα εκτός από τα ποσά που η «Αττική οδός» οφείλει να δώσει ως αποζημίωση για την ταλαιπωρία τους, πρέπει να συστήσουν μία συλλογικότητα (νομικό πρόσωπο) και να απαιτήσουν ότι από τώρα και στο εξής , να έχουν το δικαίωμα της χορήγησης μιας ειδικής ταυτότητας την οποία θα επιδεικνύουν και θα τους δίνει το δικαίωμα να χρησιμοποιούν δωρεάν την Αττική οδό για όλη την υπόλοιπη ζωή τους. Δεν είναι λίγο το μαρτύριο που πέρασαν και ο κίνδυνος που διέτρεξαν.

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στην κατηγορία «Απόψεις» εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του koutipandoras.gr