Οι συμμετέχοντες στη διαμαρτυρία, που διοργανώθηκε ως αντίδραση στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία που πραγματοποιείται αύριο στον Λευκό Πύργο, συγκεντρώθηκαν στην οδό Εγνατία, στο ύψος της Καμάρας και κινήθηκαν με δίκυκλα και οχήματα σε κεντρικές οδούς της πόλης.
Μέλη αντιεξουσιαστικών κινήσεων έχουν αναγγείλει αντισυγκέντρωση, αύριο το μεσημέρι στην Καμάρα, την ώρα διεξαγωγής του συλλαλητηρίου για τη Μακεδονία.
Κατά τη διάρκεια της μηχανοκίνητης πορείας διακόπηκε η κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια