Μόνο η ΕΡΤ μετέδωσε την αποκάλυψη του Documento για Μαρέβα και Πρώτο Θέμα (video)

Μια εφημερίδα αποκαλύπτει με αδιάσειστα στοιχεία πως η σύζυγος του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης της χώρας και το "Πρώτο Θέμα" χρηματοδοτούνται από την ίδια οφσόρ, σε περίοδο μάλιστα που αντιμετωπίζουν οικονομικά ζητήματα

Κανένα συστημικό τηλεοπτικό κανάλι, με εξαίρεση τον ALPHA που είχε μια μικρή αναφορά προς το τέλος του Δελτίου, δεν μετέδωσε την είδηση. Μια είδηση που αν αφορούσε οποιαδήποτε επιχειρηματία-σύζυγο βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, τα ίδια κανάλια θα ζητούσαν την παραίτηση της κυβέρνησης και εκλογές. 

Μάλιστα, όπως μαθαίνουμε, με το που βγήκε η είδηση, η αντίδραση του επιτελείου του Κυριάκου Μητσοτάκη, ήταν να τηλεφωνήσει στους υπεύθυνους των καναλιών ώστε να μην τολμήσουν να μεταδώσουν την είδηση καθώς αυτό θα είναι “αιτία πολέμου” για τον πρόεδρο της ΝΔ.

Μόνο η ΕΡΤ στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και μετέδωσε την είδηση.

Θεσσαλονίκη: Φυλάκιση σε 47χρονη βρεφονηπιοκόμο για κακοποίηση παιδιών

Θεσσαλονίκη: Φυλάκιση σε 47χρονη βρεφονηπιοκόμο για κακοποίηση παιδιών

Κανένα ελαφρυντικό δεν αναγνώρισε το δικαστήριο στην 47χρονη βρεφονηπιοκόμο, που κατηγορείτο για ξυλοδαρμό και κακομεταχείριση…