Μετά την κατακραυγή πήρε πίσω την έκτακτη χρέωση ο πρόεδρος της ACS

Μετά την κατακραυγή κατά της ACS για τις επιπλέον αυξήσεις  προς τους πελάτες πρόεδρος του ομίλου Quest – στον οποίο ανήκει και η ACS Courier – και πρώην πρόεδρος του ΣΕΒ Θεόδωρος Φέσσας, έκανε αναδίπλωση και πήρε πίσω την απόφαση για τις ανατιμήσεις.
 

NewsRoom 03/04/2020 | 21:11

Η μεγαλύτερη εταιρεία ταχυμεταφορών, που ελέγχει ο πρόεδρος του ΣΕΒ Θ. Φέσσας, είχε ανακοινώσει  ανατίμηση τιμολογίων- στην ήδη ψηλότερη τιμή της αγοράς  που έχει η εταιρία προ κορονοϊου-εν μέσω καραντίνας.  Η ACS (σύμφωνα με καταγγελίες), προχώρησε σε επιπλέον επιβάρυνση στις ταχυμεταφορές, ύψους 22,5%, αρχής γενομένης από την 1η Απριλίου. Η απόφαση αυτή όπως ήταν φυσικό προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις από τους πελάτες της εταιρίας, με αποτέλεσμα μετά το σάλο που προκλήθηκε την Παρασκευή το πρωί  να πραγματοποιηθεί αιφνιδιαστικός έλεγχος στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας ταχυμεταφορών ACS, από κλιμάκιο της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή και της οικονομικής αστυνομίας.

Ο πρόεδρος της εταιρίας, Θ. Φέσσας, μετά και τον έλεγχο αναγκάστηκε να πάρει  τις αυξήσεις στις χρεώσεις του ομίλου, βγάζοντας μάλιστα και ανακοίνωση ρίχνοντας το φταίξιμο... στα ΜΜΕ κάνοντας λόγο για συκοφαντικά δημοσιεύματα. Να τονίσουμε ότι ο έλεγχος στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας ταχυμεταφορών ACS, έγινε μετά από καταγγελίες πελατών. 

Με λύπη μου διαπιστώνω ότι η θυγατρική μας εταιρεία ACS Courier έχει γίνει στόχος διαφόρων συκοφαντικών δημοσιευμάτων, παρά την προσπάθειά της να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την υπερβολικά αυξημένη ζήτηση για παραδόσεις προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου στα σπίτια» επισημαίνει σε δήλωσή του ο Θ. Φέσσας.

«Η ACS και τα καταστήματά της λειτουργούν τις τελευταίες ημέρες υπό εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες, που οφείλονται εκτός από την μεγάλη αύξηση της ζήτησης, σε απουσίες του προσωπικού και στην αποφυγή συγχρωτισμού του κοινού στα καταστήματα της, συνθήκες που αυξάνουν σημαντικά το κόστος λειτουργίας της.

Η εταιρεία μας σεβόμενη τις δύσκολες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στην καθημερινότητα των καταναλωτών, θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Επίσης θα αξιολογήσει κατά τη διάρκεια του Απριλίου τα επιπλέον κόστη λειτουργίας που της επιβάλλουν οι ιδιαίτερες συνθήκες και θα αναθεωρήσει στη συνέχεια την τιμολογιακή της πολιτική.

Συνεπώς η έκτακτη χρέωση που ανακοινώθηκε από την ACS προς τους πελάτες της την 1/4/20 δεν θα ισχύσει», προσθέτει.

Υπενθυμίζεται ότι με το άρθρο 23 της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (20/3/2020) προβλέπονται «περιορισμοί, αναφορικά με την συνομολόγηση και λήψη περιουσιακών ωφελημάτων, που αφορούν στην πώληση οποιουδήποτε αγαθού, ή υπηρεσίας, που είναι απαραίτητα για την υγεία, τη διατροφή, τη μετακίνηση και την ασφάλεια του καταναλωτή, ιδίως δε των φαρμακευτικών προϊόντων, των μέσων ατομικής προστασίας και προσωπικής υγιεινής, όπως χειρουργικών μασκών, αντισηπτικών υγρών και άλλων υλικών απολύμανσης, εφόσον τα ωφελήματα αυτά υπερβαίνουν την αξία της παροχής, τόσο ώστε, το μικτό περιθώριο κέρδους, να είναι μεγαλύτερο από αυτό, της προ της 1ης Φεβρουαρίου 2020, για τα ως άνω προϊόντα και υπηρεσίες».
 

To koutipandoras.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.