«Ζητάμε συγνώμη από τους πελάτες μας, οι οποίοι βρέθηκαν αντιμέτωποι με καθυστερήσεις μετά από την διακοπή λειτουργίας ενός συστήματος IT, σήμερα το πρωί. Εργαζόμαστε προκειμένου να διορθώσουμε το πρόβλημα, το συντομότερο δυνατό,» δήλωσε χαρακτηριστικά μία εκπρόσωπος των βρετανικών αερογραμμών.
Σύμφωνα με τον Guardian, το πρόβλημα στο συγκεκριμένο σύστημα έχει ως αποτέλεσμα οι επιβάτες της εταιρίας να μην μπορούν να κάνουν ηλεκτρονικά check-in και έτσι να δημιουργούνται τεράστιες ουρές και καθυστερήσεις.