Κούριερ: «Βουνά» τα πακέτα

Ασφυκτική η κατάσταση στις εταιρείες κούριερ με τα δέματα που περιμένουν να παραδοθούν - «Βουνά» στα ράφια
 

NewsRoom 24/12/2020 | 22:24

Όπως μετέδωσε  το δελτίο του OPEN TV, και το ethnos.gr χωρίς δώρα θα κάνουν Χριστούγεννα χιλιάδες καταναλωτές καθώς τα πακέτα που έχουν παραγγείλει εδώ και ημέρες δεν θα φτάσουν εγκαίρως, ενώ εξηγήσεις από τις εταιρείες ταχυμεταφορών ζητεί η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. 
 

Όπως και στο πρώτο lockdown έτσι και στο δεύτερο, οι ταχυμεταφορές κυριολεκτικά τρέχουν και δεν φτάνουν, με τα δέματα προς παράδοση να κάνουν «βουνά» στα ράφια και τις καταγγελίες των καταναλωτών να αυξάνονται. Υπολογίζεται ότι στις αποθήκες των εταιρειών κούριερ βρίσκονται 1.000.000 δέματα, με τα ταξί να... ρίχνονται στη «μάχη» της παράδοσης. 

 


Βροχή οι καταγγελίες από καταναλωτές 

Πληθώρα καταγγελιών με αυξανόμενο αριθμό δέχεται τις τελευταίες μέρες η ΕΕΤΤ μετά και από δημοσιεύματα που έκαναν λόγο ότι οι καταναλωτές δικαιούνται 6 ευρώ αποζημίωση  για κάθε μέρα καθυστέρησης των δεμάτων τους από τις εταιρίες κούριερ.  Όπως εξήγησε, ωστόσο, ο Αντιπρόεδρος για τον τομέα ταχυδρομικών υπηρεσιών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων δημιουργείται δικαίωμα αποζημίωσης όχι για τον καταναλωτή αλλά για εκείνον που έχει τη σύμβαση με την εταιρία κούριερ δηλαδή για το e-shop. 

 Ο καταναλωτής αποκτά δικαίωμα αποζημίωσης μόνο αν το e-shop παραιτηθεί του δικαιώματος και το μεταβιβάσει σε αυτόν. Μετά την παρέλευση του πενταπλάσιου από το συμφωνημένο χρόνο δικαιούται την επιστροφή των ταχυδρομικών εξόδων (πλαφόν 100 ευρώ) και έξι ευρώ για κάθε μέρα καθυστέρησης από την συμφωνηθείσα μέρα παράδοσης.