Ο εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, βουλευτής Επικρατείας Τέρενς Κουίκ, σχολιάζοντας το μπαράζ των ειδοποιητηρίων του ΟΑΕΕ για κατασχέσεις, έκανε την εξής δήλωση: «Μετά τις τράπεζες, η Εφορία και τώρα ο Οργανισμός Άμεσης Εξόντωσης Ελλήνων (ΟΑΕΕ). Ο πόλεμος των κατασχέσεων που έχει εξαπολύσει κατά πάντων η συγκυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ, σε λίγο θα αφορά και τον αέρα που αναπνέουμε».
18/09/2014, 10:31
Κουίκ: "ΟΑΕΕ όπως Οργανισμός Άμεσης Εξόντωσης Ελλήνων"
Ο εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, βουλευτής Επικρατείας Τέρενς Κουίκ, σχολιάζοντας το μπαράζ των ειδοποιητηρίων του ΟΑΕΕ για κατασχέσεις, έκανε την…
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια