Κορίτσια, ο ...Φιλιππίδης!

Διαβάζοντας κανείς τις έγγραφες εξηγήσεις του Πέτρου Φιλιππίδη στον εισαγγελέα, Κώστα Σπυρόπουλο, οι οποίες όπως αποδείχτηκε δε στάθηκαν ικανές για να «μπλοκάρουν» τον δρόμο της δικογραφίας  προς τον ανακριτή, απορεί πως ο γνωστός ηθοποιός δεν έφτασε στο σημείο να κατηγορήσει τις γυναίκες, γιατί όχι και να τις προλάβει όταν «έσκασε» το Μetοo στη χώρα, για σεξουαλική παρενόχληση σε βάρος του.

Κατερίνα Κατή 18/05/2021 | 20:07

Η μια είχε «ερωτική εμμονή» μαζί του, η άλλη τον «εκμεταλλεύτηκε» για να ανέλθει επαγγελματικά, η τρίτη  δεν μπόρεσε να συγκρατήσει το πάθος της και του ...κατέβασε παντελόνι και εσώρουχο μέσα στο αυτοκίνητο, και πάει λέγοντας. 

Γυναίκες - «επιθετικές» που τον ...έβαζαν κάτω κάμπτοντας κάθε του αντίσταση.  

Γυναίκες  στις οποίες ο ίδιος δεν είχε δώσει ...καμία αφορμή για να τον προσεγγίσουν ερωτικά, απλά όταν αυτό συνέβη, με δική τους πρωτοβουλία, ενέδωσε στον πειρασμό και το απόλαυσε.

Κι αυτές οι «αθεόφοβες», χρόνια μετά, με  αφορμή το ελληνικό Μetoo, συνωμότησαν και τον κατήγγειλαν η μια για βιασμό και οι άλλες δύο για απόπειρα βιασμού.  Και αναφερόμαστε μόνο σε αυτές τις τρεις περιπτώσεις των καταγγελιών γιατί γι αυτές του ασκήθηκε η κακουργηματική ποινική δίωξη. 

Ο λόγος βέβαια για τον Πέτρο Φιλιππίδη, ο οποίος απάντησε σε όσα ποινικά κολάσιμα του καταλογίζουν γυναίκες ηθοποιοί  με ένα πολυσέλιδο απολογητικό υπόμνημα στο οποίο δεν αρνείται ότι συνευρέθηκε, με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο με ορισμένες από τις καταγγέλλουσες, πλην όμως εμφανίζει τον εαυτό του ως θύμα ιδιοτελών προθέσεων καθώς ο ίδιος «ουδέποτε άσκησε βία, ψυχολογική και σωματική» κατά τη διάρκεια της «έντονης ερωτικής μου ζωής».

Διαβάζοντας κανείς τις έγγραφες εξηγήσεις του Πέτρου Φιλιππίδη στον εισαγγελέα, Κώστα Σπυρόπουλο, οι οποίες όπως αποδείχτηκε δε στάθηκαν ικανές για να «μπλοκάρουν» τον δρόμο της δικογραφίας  προς τον ανακριτή, απορεί πως ο γνωστός ηθοποιός δεν έφτασε στο σημείο να κατηγορήσει τις γυναίκες, γιατί όχι και να τις προλάβει όταν «έσκασε» το Μetοo στη χώρα, για σεξουαλική παρενόχληση σε βάρος του.

Καθώς οι τρεις γυναίκες, γνωστές ηθοποιοί, εμφανίζονται μέσα από τα λόγια του, ως άκρως επιθετικές προσωπικότητες που είτε επέμεναν να συνευρεθούν μαζί του, έρμαια της γοητείας του, είτε χρησιμοποιούσαν με τον χειρότερο τρόπο τη γυναικεία τους φύση προκειμένου να του αποσπάσουν κάποιον ρόλο. Και ναι μεν ο κάθε κατηγορούμενος μπορεί να υποστηρίζει ότι θέλει στην απολογία του, διατηρώντας προφανώς μέχρι τυχόν αμετάκλητης καταδικαστικής απόφασης το τεκμήριο της αθωότητας, πλην όμως εν προκειμένω  κάποιοι από τους  ισχυρισμούς που προβάλλονται απέναντι στις καταγγελίες οι οποίες - κατά τραγική σύμπτωση - συγκλίνουν σε  ένα επαναλαμβανόμενο, στερεοτυπικό μοτίβο συμπεριφοράς από πλευράς του, προκαλούν εκτός από  θυμηδία και εύλογα ερωτήματα.      

Το μόνο που παραδέχεται ο Πέτρος Φιλιππίδης, ωραιοποιώντας με έναν τρόπο και αυτή την ομολογία, είναι πως χάριν της τέχνης του  υπήρξε «παράξενος και αυστηρός στη δουλειά του». Βλέπετε το θέατρο «χρειάζεται τις προσβολές κάποιες φορές».  Παρόλα αυτά, σε άλλο σημείο υποστηρίζει, ότι δεν απαξίωνε ηθοποιούς και ήταν μαζί τους πολύ ευγενής.   

Ως προς την ουσία τώρα των καταγγελιών,  για τρεις από τις οποίες οσονούπω θα κληθεί σε απολογία από τον ανακριτή, επέλεξε να εμφανίσει τις γυναίκες σαν μια «συμμορία συκοφαντισσών» που αποφάσισε να τον καταστρέψει καταγγέλλοντας τον ...για το τίποτα.Σε καμία περίπτωση δε δέχεται ότι ήταν αυτός που χρησιμοποιούσε ως πρόφαση κάποιον ρόλο για να φέρει κοντά του τις γυναίκες. 

ΤΟΥ ΤΗΝ ...ΕΠΕΦΤΑΝ ΟΛΕΣ !

Σύμφωνα με του ισχυρισμούς Φιλιππίδη:

* Η μια γυναίκα, νεαρή και όμορφη ηθοποιός, τον επισκεπτόταν στο θέατρο χωρίς αυτός να το επιθυμεί, με πρόσχημα να δει τη μητέρα της (σσ έπαιζαν μαζί σε παράσταση), είχε «εμμονή μαζί μου και ήταν άκρως διαχυτική». Ήταν τέτοιο δε το πάθος που είχε εμπνεύσει στην κοπέλα που του ...τηλεφωνούσε επίμονα «θέλοντας απλώς να με ακούσει».  

Σε τέτοιο μάλιστα βαθμό που με την «προκλητική της συμπεριφορά» τον έφερνε σε δύσκολη θέση. Ο ίδιος ποτέ δεν την παρενόχλησε σεξουαλικά, πόσο μάλλον να επιχειρήσει βιασμό.   

* Η άλλη γυναίκα, την οποία είχε βοηθήσει χωρίς απώτερο σκοπό και πάντα με καλή πρόθεση, του …την έπεσε, επίσης.  Χωρίς αυτός να δώσει το…δικαίωμα, αυτή η άτιμη τον πλησίασε «κόλλησε πάνω του και τον φίλησε».    

Ο ίδιος «σάστισε αλλά ανταποκρίθηκε». Έτσι, κατά τους ισχυρισμούς του, όταν η γυναίκα τον προκάλεσε ξανά, έγινε χωρίς βία και η ερωτική πράξη. 
Σήμερα,  ο Πέτρος Φιλιππίδης, πίσω από όλα όσα λέει ότι συνέβησαν τότε, που δεν έχουν βέβαια καμία σχέση με όσα υποστηρίζει η  γυναίκα, διακρίνει «εκμετάλλευση της ερωτικής του επιθυμίας με σκοπό την επαγγελματική ανέλιξη της». Κι εδώ αναφέρεται σε εμμονική και αρρωστημένη συμπεριφορά. 

* Σε μια άλλη περίπτωση αν και είχε μαγευτεί από την ομορφιά της γυναίκας, πάλι δεν έκανε αυτός κάποια κίνηση. Αντιθέτως, καθόταν άπραγος  να τον …διαπερνά  το δυναμικό και πολλά υποσχόμενο βλέμμα της. Ήταν αυτή που τον αιφνιδίασε, τον πλησίασε, ανέβηκε επάνω του κι άρχισε να τον φιλάει.
 
Ήταν τέτοιο δε το σκηνικό που ο ίδιος σκεφτόταν τότε «πως με έβαλε έτσι κάτω, πως ανέβηκε έτσι επάνω μου»

Και παρότι, όπως λέει στις εξηγήσεις του, τον είχαν ξανά εκμεταλλευθεί, αποφάσισε να ζήσει το πάθος με τη γυναίκα, που στη συνέχεια όμως  «ρώταγε συνέχεια για τον ρόλο και όταν είδε ότι δεν θα τον πάρει εξαγριώθηκε». 

*Στην περίπτωση της απόπειρας βιασμού μέσα στο αυτοκίνητο (που είχε αποκαλύψει το Documento), σύμφωνα με τον Π.Φιλιππίδη, έπεσε για άλλη μα φορά θύμα μιας γυναίκας, που ξύπνησε μια ωραία πρωία κι είπε στον εαυτό της «κατήγγειλε τον κι εσύ, μπορείς». 

Ο Πέτρος Φιλιππίδης ομολογεί το ερωτικό παιχνίδι μέσα στο αυτοκίνητο, μόνο που σε αντίθεση με τη γυναίκα που περιγράφει ένα ανατριχιαστικό σκηνικό σεξουαλικής βίας, υποστηρίζει ότι είναι αυτή που έπεσε με φόρα επάνω του, του ξεκούμπωσε το παντελόνι, του κατέβασε το εσώρουχο κι επιδόθηκε σε πεολειχία.

Για να διανθίσει δε το όλο περιστατικό καταδεικνύοντας την …αλήθεια του, δίνει και μια λεπτομέρεια - κερασάκι στην τούρτα της αφήγησης του. Επισημαίνει στις εξηγήσεις του πως κατόπιν  παρότρυνσης του η γυναίκα άνοιξε και το ντουλαπάκι του αυτοκινήτου για να του δώσει χαρτομάντηλα να ...σκουπιστεί. 

Χρόνια μετά κι αφού το Μetoo οδήγησε και σε αυτήν την καταγγελία ο Πέτρος Φιλιππίδης, βλέπει πίσω και από αυτήν «επιθυμία δημοσιότητας, μένος και άρρωστη φιλοδοξία».

Η Ποινική δίωξη σε βάρος του Πέτρου Φιλιππίδη, όπως έχει γίνει ευρύτατα γνωστό, αφορά σε έναν βιασμό και δύο απόπειρες βιασμού, αν και οι γυναίκες που τον κατήγγειλαν για διάφορες μορφές σεξουαλικής παρενόχλησης, δεν ήταν μια, δεν ήταν δύο, δεν ήταν τρεις. Για τις  τρεις όμως από τις πολλές  περιπτώσεις που δεν έχουν παραγραφεί ο εισαγγελέας δεν πείστηκε από τους ισχυρισμούς του.

Τον Πέτρο Φιλιππίδη δεν τον παγίδευσε  η …άστατη ερωτική του ζωή, που πράγματι, όπως κι ο ίδιος σημειώνει, δεν ενδιαφέρει κανέναν και ως επισήμανση είναι περιττή για κάθε έμπειρο δικαστικό λειτουργό.  

Η υπόθεση βρίσκεται πλέον στα χέρια του ανακριτή, και ο κατηγορούμενος ηθοποιός Φιλιππίδης έχει μακρύ δρόμο μπροστά του…