Το
εν λόγω νομοσχέδιο, που βρίσκεται στη
φάση της δημόσιας διαβούλευσης, έχει
ως στόχο “πέρα
από την ενίσχυση της ελληνικής
οπτικοακουστικής βιομηχανίας, και την
τόνωση της εγχώριας οικονομίας σε
πολλούς άλλους τομείς που επηρεάζονται
άμεσα ή έμμεσα, όπως ο τουρισμός, ο
πολιτισμός, το εμπόριο, οι χρηματοοικονομικές
και ασφαλιστικές υπηρεσίες, οι υπηρεσίες
παροχής καταλύματος και εστίασης, οι
μεταφορές, οι κατασκευές, οι καλλιτεχνικές,
ψυχαγωγικές και τεχνικές δραστηριότητες,
και άλλες δραστηριότητες παροχής
υπηρεσιών”.
Όπως
αναφέρεται στο σχέδιο νόμου, τέτοια
θεσμικά πλαίσια ήδη εφαρμόζονται με
επιτυχία στα περισσότερα κράτη μέλη
της ΕΕ και σε πάρα πολλές χώρες του
υπόλοιπου κόσμου.
Όπως
ανέφερε χαρακτηριστικά μιλώντας στην
ΕΡΤ ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης
και Επικοινωνίας Λευτέρης Κρέτσος, “ο
κλάδος αυτός είναι από τους ταχύτερα
αναπτυσσόμενους. Ο χώρος των video games
πέρυσι είχε τζίρο της τάξης των 100 δις
δολαρίων, ο χώρος του κινηματογράφου
περίπου 40 δις. Προσφέρουμε κίνητρα
επενδυτικά. Το
25% των επιλέξιμων δαπανών μιας
οπτικοακουστικής παραγωγής μπορεί να
επιστρέφεται στον παραγωγό”.