Newsroom

Newsroom

Κινέζος influencer πέθανε αφού ήπιε σε livestreaming επτά μπουκάλια με αλκοόλ σε διαδικτυακό challenge

O 34χρονος influencer ήπιε τουλάχιστον επτά μπουκάλια με Μπαϊτζού, ένα κινέζικο ποτό με περιεκτικότητα σε αλκοόλ από 30% έως 60%.

My project 1 65

Τραγικός ήταν ο θάνατος που βρήκε ένας 34χρονος influencer στην Κίνα αφού κατανάλωσε τουλάχιστον επτά μπουκάλια με αλκοόλ σε διαδικτυακό challenge.

Ο Sanqiange, όπως ήταν το παρατσούκλι του βρέθηκε νεκρός 12 ώρες μετά το livestreaming που έκανε στις 16 Μαΐου.

Όπως αναφέρουν διεθνή μέσα ενημέρωσης ο 34χρονος ήπιε τουλάχιστον επτά μπουκάλια με Μπαϊτζού, ένα κινέζικο ποτό με περιεκτικότητα σε αλκοόλ από 30% έως 60%.

Ο Κινέζος influencer φέρεται να συμμετείχε στη διαδικτυακή πρόκληση με τίτλο ΡΚ με αντίπαλο έναν από τους δημιουργούς της. Στο συγκεκριμένο «παιχνίδι» οι νικητές κερδίζουν για δώρα ή αμοιβές ενώ οι ηττημένοι έχουν συνέπειες με τον 34χρονο να τιμωρείται πίνοντας αλκοόλ.