Το κανάλι που μετέδωσε τις αθλιότητες για τη Μάγδα Φύσσα, χρηματοδοτήθηκε από την Λίστα Πέτσα

Ο τοπικός τηλεοπτικός σταθμός της Θεσσαλονίκης "Europe One", που μετέδωσε ψευδείς αθλιότητες περί αποζημίωσης της Μάγδας Φύσσα, ήταν και αυτό στην ''χρυσή'' λίστα Πέτσα που πήρε δημόσιο χρήμα.

NewsRoom 14/10/2020 | 23:28

Το εμετικό παραλήρημα με ψευδείς ισχυρισμούς κατά της Μάγδας Φύσσα που μετέδωσε το τοπικό κανάλι της Θεσσαλονίκης "Europe One" έχει προκαλέσει οργή στο διαδίκτυο και όχι άδικα. Όμως αυτό που έχει προκαλέσει μεγαλύτερο θυμό, είναι το γεγονός ότι κανάλι ήταν στη Λίστα Πέτσα, με την οποία χρηματοδοτήθηκαν μέσα ενημέρωσης στην περίοδο της πανδημίας του κορονοϊού, και δείχνει ότι ο συγκεκριμένος σταθμός έλαβε 7.000 ευρώ!

Τότε, ο  κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας είχε δηλώσει αναφορικά με τα κριτήρια επιλογής των μέσων ενημέρωσης ότι «τα Μέσα αυτά λειτουργούν πληρώντας κριτήρια αντικειμενικότητας και αμεροληψίας και τηρώντας τις αρχές της ηθικής και δεοντολογίας, συνεκτιμώμενης της αξιοπιστίας τους αναφορικά με τη μη αναπαραγωγή ψευδών ειδήσεων (fake news) και τη μη πρόκληση σύγχυσης στο κοινό». 

 

To koutipandoras.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.