Μεγάλη έμπνευση φαίνεται να έχει κυριεύσει το επικοινωνιακό επιτελείο του πρωθυπουργού, κάτι που αποτυπώνεται περίτρανα στο «πρωτότυπο» βίντεο για την επτάμηνη διακυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.
«Το είπαμε, το κάναμε» είναι το σύνθημα της καμπάνιας του Κυριάκου Μητσοτάκη, που μάλλον έτρεφε κρυφό θαυμασμό για τις επικοινωνιακές καμπάνιες του πολιτικού του αντιπάλου, κι έτσι, αποφάσισε να ακολουθήσει πιστά τα βήματά του, φτιάχνοντας ένα παρόμοιο σύνθημα με το «Ήταν δίκαιο, έγινε πράξη» του Αλέξη Τσίπρα.
Έχουμε αποδείξει πως ό,τι λέμε, γίνεται. Μέσα σε 7 μήνες καταφέραμε πολλά. Εφαρμόζουμε το πρόγραμμά μας γραμμή γραμμή.
Το είπαμε. Το κάναμε. Και έτσι θα συνεχίσουμε σε όλους τους τομείς. pic.twitter.com/mPMBiESMJy
— Kyriakos Mitsotakis (@kmitsotakis) February 11, 2020
Με κυρίαρχα χαρακτηριστικά τη ρητορικής της ΝΔ και το δόγμα Νόμος και Τάξη στο βίντεο κρίσιμο ρόλο διαδραματίζουν οι τομές της κυβερνητικής πολιτικής όπως η κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου, το οποίο χαρακτηρίζεται ως «άσυλο ανομίας», η ενίσχυση ομάδων της αστυνομίας όπως αυτή της Δέλτα.
Παράλληλα, στο βίντεο γίνεται αναφορά σε μέτρα όπως ο αντικαπνιστικός νόμος, η μείωση του ΕΝΦΙΑ, το επίδομα γέννησης, την αναστολή του ΦΠΑ στην οικοδομή για 3 χρόνια, τη μείωση του φορολογικού συντελεστή για εισοδήματα μέχρι 10.000 ευρώ, τη μείωση στη φορολογία των επιχειρήσεων, ως τα πρώτα επιτεύγματα της διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, προαναγγέλλοντας και συνέχεια..
Ωστόσο, αν θυμηθεί κανείς ένα από τα κεντρικά συνθήματα της προηγούμενης διακυβέρνησης, όπως το «ήταν δίκαιο, έγινε πράξη», καταλαβαίνει κανείς ότι η ανάγκη του επικοινωνιακού επιτελείου να επιδείξει κάποιο έργο κρίθηκε ως σημαντικότερη από το να βρεθεί ένας δικός της τρόπος για να το επικοινωνήσει.