Δεν είναι μόνο απομακρυσμένες περιοχές της νησιωτικής Ελλάδας όπου αντιμετωπίζουν προβλήματα με την εκπαίδευση. Ανάλογη είναι η κατάσταση και για τις ορεινές και απομακρυσμένες περιοχές της χώρας.
Τους τόπους αυτούς που η πολιτεία, όπως διατείνεται θέλει να τους ζωντανέψει, αλλά δεν έχει καταφέρει να δημιουργήσει ούτε τις βασικές προϋποθέσεις. Και βασικές προϋποθέσεις είναι η πρόσβαση, η εκπαίδευση και η υγεία!
Η χαρά τριών μικρών μαθητών στον ορεινό οικισμό Μηλιές του Δήμου Γεωργίου Καραϊσκάκη κράτησε περίπου ενάμισι μήνα, όσο και η λειτουργία του νηπιαγωγείου τους. Η νηπιαγωγός πήρε άδεια για σοβαρούς λόγους και το σχολείο σταμάτησε να λειτουργεί εδώ και μερικές ημέρες.
Ανήμερα της 28ης Οκτωβρίου οι τρεις μικροί μαθητές μαζί και η μοναδική μαθήτρια του Δημοτικού Σχολείου, συνοδεύτηκαν από τον Δήμαρχο Γεωργίου Καραϊσκάκη Περικλή Μίγδο στην δοξολογία και την κατάθεση στεφάνων.
«Από την εσχατιά της Ηπείρου θελήσαμε να στείλουμε ένα ηχηρό μήνυμα για την ανάγκη στήριξης της άλλης Ελλάδας. Αυτής της Ελλάδας που είναι ξεχασμένη και ακόμη και η εκπαίδευση των παιδιών μοιάζει πολυτέλεια» ανέφερε ο δήμαρχος της περιοχής στο Epiruspost.
Όπως σημείωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Άρτας αλλά και ο Δήμος έχουν κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να υπάρξει αναπλήρωση της εκπαιδευτικού που βρίσκεται σε πολύμηνη άδεια.
Αν δεν βρεθεί λύση τότε τα παιδιά θα πρέπει να μετακινούνται καθημερινά στο Αστροχώρι όπου βρίσκεται το πλησιέστερο νηπιαγωγείο. Πρόκειται για μία απόσταση 25 χιλιομέτρων περίπου, ορεινή και δύσκολη, που πολλές φορές τον χειμώνα καθίσταται αδιάβατη.
«Για να κρατηθούν όρθιες αυτές οι περιοχές θα πρέπει να στηριχθούν», υπογράμμισε ο κ. Μίγδος εκφράζοντας την ελπίδα ότι οι αρμόδιοι του Υπουργείου Παιδείας θα ρίξουν το βλέμμα τους στον ορεινό οικισμό της Μηλιάς και τους τρεις μικρούς μαθητές.
Πηγή: epiruspost.gr