Δυστυχώς κατέληξε και η δεύτερη μαθήτρια που νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ του νοσοκομείου ΚΑΤ.
Όπως επισημαίνει η διοίκηση του νοσοκομείου: «Σήμερα 14/05/2026 και ώρα 19:54 έχασε τη μάχη με τη ζωή η 17χρονη μαθήτρια που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ Νοσοκομείου μας από 12/05/2026.
Το Νοσοκομείο ΚΑΤ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους της.»
Διαβάστε επίσης:
Πλεύρης: «Η βία στα πανεπιστήμια είναι η βία της αριστεράς» – Η «τάπα» του Χασαπόπουλου
Άνω Πατήσια: Νεκρή η γυναίκα που παρασύρθηκε από φορτηγό
Συναγερμός στο Αιγαίο: Υποβρύχιο του Πολεμικού Ναυτικού μπλέχτηκε σε δίχτυα τράτας
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια