"Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιδοτήθηκε για τα δρομολόγια του Προαστιακού που καταργεί"! (Εγγραφο)

Γράφει το «Στέκι της Έλξης»

cover
NewsRoom 07/09/2014 | 23:40

Γράφει το «Στέκι της Έλξης»

Ας γράψουν και καμιά αλήθεια για την ταλαιπωρία χιλιάδων επιβατών και την πραγματικότητα του δήθεν success story οι δημοσιογράφοι...Ρωτάμε δημόσια τον Υπουργό κ. Χρυσοχοίδη , τον Υφυπουργό κ. Παπαδόπουλο και τον Γενικό Γραμματέα Νίκο Σταθόπουλο .

Σε ποια ευνομούμενη Ευρωπαϊκή χώρα, Σιδηροδρομική Εταιρεία θα λάμβανε κρατική επιχορήγηση εκατομμυρίων Ευρώ για Προαστιακά δρομολόγια και στην συνέχεια θα τα καταργούσε (κρατώντας όλη την επιδότηση) τόσο για να φαίνεται κερδοφόρος στο τέλος της χρόνιας προκειμένου να ιδιωτικοποιηθεί όσο  και λόγω της επιλογής της Διοίκησης να μεταφέρει εμπορεύματα αντί χτυπημένους από την οικονομική κρίση επιβάτες - συμπολίτες μας από και προς την δουλειά τους;

Ποιούς ευνοούν αυτές οι αποφάσεις, εκτός από τον ανταγωνιστή  της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το ΚΤΕΛ και τους εργολάβους των  διοδίων; Ποιός ευθύνεται για την απαξίωση στα μάτια του επιβατικού κοινού; Ποιός θα αντιμετωπίσει αύριο την οργή των επιβατών στα γκισέ αφού δεν έχει βγει καμία επίσημη ανακοίνωση;

Ποιός πιστεύει πλέον τις δηλώσεις του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών ότι οι "μεταρρυθμίσεις" στον σιδηρόδρομο γίνονται προς όφελος των πολιτών και όχι προς όφελος των μεγαλοκαρχαριών που περιμένουν στην γωνία να αγοράσουν μια  απαξιωμένη στα μάτια των επιβατών ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;

Καμία δικαιολογία πλέον δεν υπάρχει για τον πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών που υποβάλλει σε ταλαιπωρία χιλιάδες επιβατών καθημερινά, αφού φαίνεται ξεκάθαρα ότι η κατάργηση των προαστιακών δρομολογίων σε Πειραιά - Οινόη- Πειραιά, Θεσσαλονίκης - Λάρισα- Θεσσαλονίκη και Θεσσαλονίκη- Έδεσσα- Θεσσαλονίκη γίνεται μετά από αίτημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Ούτε έργα υποδομής , ούτε έλλειψη τροχαίου υλικού ούτε καμία άλλη ψεύτικη δικαιολογία δεν στέκει πλέον.

Πρόκειται για στρατηγική επιλογή ενόψει ιδιωτικοποίησης.

Το προσωπικό (που δεν φτάνει ούτε για «ζήτω») , θα απασχολείται στα εμπορεύματα για να έχουμε κέρδη και να μπορέσει να ιδιωτικοποιηθεί η εταιρεία.

Όλα τα άλλα περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Ο επιβάτης σε τρίτη.

Οι εργαζόμενοι οφείλουν να βγάλουν τα συμπεράσματα τους και για την σιωπή των Συνδικάτων μας που επιλέγουν να βάλουν πλάτη στα εμπορικά, γυρνώντας την πλάτη στον επιβάτη. Καλές οι ανακοινώσεις , αλλά η πραγματικότητα εκθέτει την πλειοψηφία του κινήματος που στην ουσία σιωπά στηρίζοντας την πολιτική της  Κυβέρνησης , την πολιτική της ιδιωτικοποίησης και της επίπλαστης κερδοφορίας. Πλέον την κατάσταση πρέπει να πάρουν στα χέρια τους οι απλοί εργαζόμενοι σε συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες που πρέπει να ζητήσουν εξηγήσεις από την πολιτική ηγεσία.

 

To koutipandoras.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.