Η "Νέα Οδός" αρνείται οποιαδήποτε ευθύνη για τη φονική καραμπόλα

Υπήρχε σήμανση μήκους δύο χιλιομέτρων στο σημείο στο οποίο γίνονται τα έργα στο Σχηματάρι υποστηρίζει η κοινοπραξία «Νέα Οδός», με…

karabola 0

Υπήρχε σήμανση μήκους δύο χιλιομέτρων στο σημείο στο οποίο γίνονται τα έργα στο Σχηματάρι υποστηρίζει η κοινοπραξία «Νέα Οδός», με αφορμή τη φονική καραμπόλα που έγινε χθες Παρασκευή 12/12. Η εταιρεία αναφέρει πως είχε πραγματοποιηθεί πρόσφατα αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα και ότι συνεργάζεται με τις αρχές που διερευνούν τα αίτια της θανατηφόρας καραμπόλας.

«Η αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα αυξάνει την αντιολισθηρότητα του οδοστρώματος και προσφέρει αυξημένη δυνατότητα πρόσφυσης στα οχήματα» σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Όπως τονίζει η κοινοπραξία αναφορικά με την εκτέλεση των εργασιών στο συγκεκριμένο σημείο, ακολουθήθηκαν όπως πάντα οι προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες:

• Διενέργεια και ολοκλήρωση Μελέτης με τίτλο Ιόνια Οδός : Αυτοκινητόδρομος ΠΑΘΕ Προσωρινές Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις Κατάργηση Σταθμού Διοδίων Σχηματαρίου
• Κατάθεση της Μελέτης στον Ανεξάρτητο Μηχανικό.
• Έγκριση από τον Ανεξάρτητο Μηχανικό. (Αριθμός Πρωτόκολλου Έγκρισης Μελετών (ΠΕΜ) IC0650/29052014)
• Γνωστοποίηση στην αρμόδια Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων, του Υπουργείου Υποδομών (ΕΥΔΕ – ΛΣΕΠ) και αποστολή σχετικού αιτήματος έκδοσης αστυνομικής απόφασης από την ΕΥΔΕ- ΛΣΕΠ προς την Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας. (Αριθμός Πρωτοκόλλου Α4 /01/10/16 25595)
• Έκδοση σχετικής Αστυνομικής Απόφασης Εφαρμογής της Μελέτης από την Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας. (Αριθμός Πρωτοκόλλου 51883/14/1097453)
Η μελέτη που έχει λάβει όλες τις απαιτούμενες εγκρίσεις, εφαρμόστηκε και εφαρμόζεται κατά γράμμα.

«Στη συγκεκριμένη περίπτωση, αναφέρει η «Νέα Οδός» έχει δημιουργηθεί Ζώνη Προειδοποίησης 2 χλμ. πριν την έναρξη της ζώνης των εργασιών. Στη Ζώνη Προειδοποίησης δεν εκτελούνται εργασίες, αλλά τοποθετείται η απαραίτητη σήμανση για την προειδοποίηση των οδηγών. Συγκεκριμένα, 2 χλμ. πριν το σημείο έναρξης των εργασιών, έχουν τοποθετηθεί προειδοποιητικές πινακίδες Κ 20 (κίνδυνος λόγω εκτελούμενων εργασιών στην οδό) και ρυθμιστικές πινακίδες P 32 για το σταδιακό και ασφαλή περιορισμό του ορίου ταχύτητας σε 50 χλμ. την ώρα. Στα 50 μέτρα πριν του σημείου έναρξης των εργασιών λειτουργούν προειδοποιητικές πινακίδες με αναλάμπον βέλος (FLR), ενώ υπάρχει και επιπλέον ειδική σήμανση. (πινακίδες απαγόρευσης προσπέρασης, πινακίδες υποχρεωτικής πορείας, κώνοι)
Πέρα των παραπάνω φωτεινών σημάνσεων, στο σημείο όπου διενεργούνται οι εργασίες βρίσκονται ακόμα τοποθετημένοι και λειτουργούν δυο μεγάλοι πυλώνες (μανιτάρια) που χρησιμοποιούνταν για το φωτισμό του σταθμού διοδίων όσο αυτός βρισκόταν σε λειτουργία.

Τέλος, όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση της κοινοπραξίας, από την πρώτη στιγμή του δυστυχήματος κινητοποιήθηκε το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της Νέας Οδού και σε συνεργασία με την Τροχαία, την Πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ, καταβλήθηκε μια μεγάλη προσπάθεια ασφαλούς απεγκλωβισμού των οδηγών και επιβατών των εμπλεκομένων οχημάτων και διασφάλισης της ταχύτερης δυνατής αποκατάστασης της κυκλοφορίας.

Ράδιο Αρβύλα: Το «αντίο» του Αντώνη Κανάκη για τη φετινή σεζόν – «Η χρονιά είχε δυο πρόσωπα, δεν ξέρω αν θα ξαναέρθουμε»

Κανάκης 1

Ράδιο Αρβύλα: Το «αντίο» του Αντώνη Κανάκη για τη φετινή σεζόν – «Η χρονιά είχε δυο πρόσωπα, δεν ξέρω αν θα ξαναέρθουμε»

Αυλαία έριξε για φέτος το Ράδιο Αρβύλα, με τον Αντώνη Κανάκη να μιλάει για τη…

Αλαζονικές δηλώσεις από Μητσοτάκη στο ΣΚΑΪ: «Η οικονομία πάει καλά και οι φόροι μειώνονται» (video)

μητσο

Αλαζονικές δηλώσεις από Μητσοτάκη στο ΣΚΑΪ: «Η οικονομία πάει καλά και οι φόροι μειώνονται» (video)

Εκτός τόπου και χρόνου τα όσα είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνέντευξη του στο ΣΚΑΪ