Η κανονικότητα της αναμονής και το επιτελικό στριμωξίδι

Όταν η Μ.Κ., αγανακτισμένη από την πολύωρη αναμονή σε μια στάση από όπου το λεωφορείο δεν έλεγε να κάνει την εμφάνισή του, τηλεφώνησε στο γραφείο κοινού του ΟΑΣΑ και ρώτησε αν έχουν μειωθεί τα δρομολόγια

Πέτρος Κατσάκος 18/12/2019 | 09:00

Όταν η Μ.Κ., αγανακτισμένη από την πολύωρη αναμονή σε μια στάση από όπου το λεωφορείο δεν έλεγε να κάνει την εμφάνισή του, τηλεφώνησε στο γραφείο κοινού του ΟΑΣΑ και ρώτησε αν έχουν μειωθεί τα δρομολόγια, η απάντηση που πήρε ήταν λιτή και αφοπλιστική. «Ναι γιατί ο αριθμός των δρομολογίων είναι ανάλογος του αριθμού των εισιτηρίων και καρτών που επικυρώνονται».

Με λίγα λόγια, κάποιοι, επικαλούμενοι μια -άγνωστη σε εμάς- μείωση των εσόδων, μας λένε πως ο Οργανισμός αποφάσισε σιωπηλά να μετακυλίσει την όποια ζημιά στις πλάτες των πολιτών που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ και μέρα με τη μέρα αντιμετωπίζουν μια κλιμακούμενη υποβάθμιση της καθημερινότητάς τους.

Αυξημένος χρόνος αναμονής και μετά ένα τρομακτικό στριμωξίδι ως το τέλος της διαδρομής για όσους είτε από επιλογή είτε από ανάγκη χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για να μετακινηθούν σε μια πόλη που μετά βίας αντέχει τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και αν δεν υπήρχαν οι χρήστες των ΜΜΜ, θα είχε προ πολλού «φρακάρει».

Το πώς κατάφερε το επιτελικό κράτος του Κυριάκου Μητσοτάκη να διαλύσει τα ΜΜΜ μέσα σε πέντε μόλις μήνες είναι το ένα ερώτημα. Γιατί για τα όσα καθημερινά τραβάνε οι χρήστες λεωφορείων, τρόλεϊ, ηλεκτρικού σιδηρόδρομου και μετρό υπάρχει και δεύτερο ερώτημα.

Γιατί, εκτός από τα ΜΜΜ, οι πολίτες αναρωτιούνται και για το πού είναι τα ΜΜΕ. Γιατί βλέπεις πως εκτός από τα λεωφορεία, λείπουν και τα μέσα ενημέρωσης, στην αντίληψη των οποίων δεν έχει πέσει το παραμικρό από όσα συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα σε στάσεις, σε σταθμούς και σε αποβάθρες από το μεσημέρι και μετά όταν και ξεκινά πρώτα το μαρτύριο της αναμονής και μετά, το βασανιστήριο του «ο ένας επάνω στον άλλον» κι όποιος αντέξει.

Γιατί όταν οι αντοχές εξαντλούνται και τα νεύρα υπερισχύουν, τότε παρατηρούνται εικόνες όπως αυτές στον σταθμό του μετρό στο Σύνταγμα, όπου, προ ημερών, επιβάτες δέρνονταν για μισή θέση σε έναν ασφυκτικά γεμάτο συρμό.

Και επειδή το δοκιμασμένο μοντέλο του κοινωνικού αυτοματισμού θα ρίξει το φταίξιμο στους «τσαμπατζήδες» και στους «ξένους», το μόνο σίγουρο είναι πως η κυβέρνηση έχει βάλει μπροστά το σχέδιο υποβάθμισης των ΜΜΜ της πρωτεύουσας με θύματα τους πολίτες και επίδοξους κερδισμένους όσους διαβλέπουν μέλλον λαμπρό και προσοδοφόρο στον χώρο των συγκοινωνιών. Ώς τότε ο χρόνος αναμονής όλο και θα μεγαλώνει.

Πηγή: Η Αυγή

To koutipandoras.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.