Νικολόπουλος για Χρυσοχοΐδη : "Πρώτα οι ανάγκες του Μπόμπολα και μετά των πολιτών"

«Η αναμενόμενη επιβάρυνση των κατοίκων των βορείων προαστίων με πλευρικά διόδια, χωρίς να έχει το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών προεξοφλήσει εναλλακτικές…

bobolas 0

«Η αναμενόμενη επιβάρυνση των κατοίκων των βορείων προαστίων με πλευρικά διόδια, χωρίς να έχει το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών προεξοφλήσει εναλλακτικές διαδρομές στο σχετικό οδικό δίκτυο, δίνει τους κατοίκους των εκεί Δήμων βορά στα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων».

Τα παραπάνω δήλωσε ο πρόεδρος του ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΑΝΑΤΡΟΠΟΗΣ (ΧΡΙ.Κ.Α.) Νίκος Νικολόπουλος σε κοινοβουλευτική του παρέμβαση σχετικά με το θέμα των πλευρικών διοδίων στις περιοχές Βαρυμπόμπη και Καλυφτάκη. Αντιπροσωπεία κατοίκων της περιοχής σε επαφή που είχαν με τον κ. Νικολόπουλο, κατήγγειλαν πως καθίσταται από τεχνική πλευράς ανέφικτη η κατασκευή εναλλακτικής οδού.

«Το να προτάσσονται με επίταση οι χρηματοοικονομικές ανάγκες του μεγαλοεργολάβου της Εθνικής Οδού και η ανάγκη ικανοποίησης των υπέρ του χρηματοοικονομικών όρων της σύμβασης παραχώρησης που έχει αναλάβει, είναι, τουλάχιστον, θλιβερό φαινόμενο. Φαίνεται, τελικά, ότι ο υπουργός Χρυσοχοϊδης επιλέγει να λογοδοτεί στα συμφέροντα των εργολάβων, παρά στους μη προνομιούχους πολίτες. Κάτι διαφορετικό, θα ήταν όντως εντελώς παράδοξο», υπογραμμίζει ο κ. Νικολόπουλος.

Στις 31 Μαρτίου ο τότε υποψήφιος δήμαρχος Κηφισιάς, Νίκος Αναγνωστάτος είχε στείλει επιστολή στον κ. Χρυσοχοΐδη με την οποία υπενθύμιζε στον υπουργό Μεταφορών τη δέσμευσή του πως δεν θα γίνει απολύτως τίποτα πριν λύσει τα θέματα των παράπλευρων κι εναλλακτικών διαδρομών. Ωστόσο, όπως επισήμανε ο κ. Αναγνωστάτος, εκατέρωθεν του αυτοκινητόδρομου παράπλευροι δρόμοι, με την ουσιαστική του όρου έννοια, στην περιοχή του δήμου Κηφισιάς όχι μόνο δεν υφίστανται αλλά ούτε είναι δυνατό να κατασκευαστούν. Γι’ αυτό και ζητούσε να τεθεί και τυπικά τέλος στο ενδεχόμενο κατασκευής πλευρικών διοδίων, η οποία όχι μόνο θα προκαλέσει σοβαρή οικονομική επιβάρυνση, αλλά θα οδηγήσει και σε ανεξέλεγκτη και μη διαχειρίσιμη κυκλοφοριακή επιβάρυνση.

Από την πλευρά του, ο κ. Χρυσοχοΐδης απάντησε σε κοινοβουλευτική ερώτηση του κ. Νικολόπουλου, στις 30 Μαΐου, πως τυχόν αντίρρηση του Δημοσίου για την κατασκευή των πλευρικών διοδίων θα επιφέρει την αξίωση καταβολής αποζημιώσεων από τον παραχωρησιούχο. Τόνισε, επίσης, πως με το επικαιροποιημένο χρηματοοικονομικό μοντέλο προβλέπονται έσοδα από τη λειτουργία των πλευρικών σταθμών διοδίων Βαρυμπόμπης από την 1η Ιανουαρίου 2016 και πως στις συμφωνίες τροποποίησης των συμβάσεων παραχώρησης προστέθηκε όρος για την υποβολή από τους παραχωρησιούχους μελέτης πριν την ολοκλήρωση των έργων για περαιτέρω βελτίωση της αναλογικής χρέωσης, με έμφαση στους καθημερινά μετακινούμενους και στους συχνούς χρήστες.

Διαβάστε την επιστολή Αναγνωστάτου και την απάντηση Χρυσοχοΐδη.

 

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια έως και 10 μόρια σε συνεργασία με το ΚΔΒΜ Πελοποννήσου στη σχολική ψυχολογία και στην ειδική αγωγή

eikona2

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια έως και 10 μόρια σε συνεργασία με το ΚΔΒΜ Πελοποννήσου στη σχολική ψυχολογία και στην ειδική αγωγή

Η έναρξη των μαθημάτων του επόμενου κύκλου είναι 17 Μαΐου 2024.

Σοκ στη Νάουσα: Ιδιοκτήτης στάβλου παρενόχλησε ανήλικα κορίτσια σε εκδρομή ενώ έκαναν ιππασία (Video)

ναουσα

Σοκ στη Νάουσα: Ιδιοκτήτης στάβλου παρενόχλησε ανήλικα κορίτσια σε εκδρομή ενώ έκαναν ιππασία (Video)

Ο διευθυντής του Γυμνασίου κατήγγειλε τον 59χρονο ιδιοκτήτη του στάβλου

Ο Μητσοτάκης, ο Μαρινάκης και η υποτιθέμενη κάθαρση στο ποδόσφαιρο – Αυτή την Κυριακή στο Documento

ρεντη document

Ο Μητσοτάκης, ο Μαρινάκης και η υποτιθέμενη κάθαρση στο ποδόσφαιρο – Αυτή την Κυριακή στο Documento

Τέσσερις φορές άλλαξε η κυβέρνηση της ΝΔ το νομοθετικό πλαίσιο για την οπαδική βία αλλά…