NewsRoom
16 Οκτώβριος 2018, 11:00

Χρήσιμες συμβουλές για να ξεκινήσετε τη σεζόν με άσκηση και σωστή διατροφή

Οι φθινοπωρινοί μήνες αποτελούν για τους περισσότερους ανθρώπους την διαδικασία επανεκκίνησης και τη χάραξη στόχων για τη σεζόν που έρχεται. Ωστόσο, η επιστροφή στην καθημερινότητα δεν συνδέεται μόνο με επαγγελματικούς ή προσωπικούς στόχους αλλά και την καλύτερη περίοδο για να κάνουμε μικρές αλλαγές στη ζωή μας οι οποίες μπορούν να μας βοηθήσουν να φροντίσουμε τον ίδιο μας τον οργανισμό.

NewsRoom 16/10/2018 | 11:00

Στην αρχή του φθινοπώρου, πολλοί από εμάς… έχουμε «παραστρατήσει» διατροφικά και σωματικά κι έτσι η περίοδος αυτή, είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να σχεδιάσουμε τη σεζόν που ξεκινά, εμπλουτίζοντας με «καλές συνήθειες» την καθημερινή ζωή.

Μια εξαιρετική αφορμή για κάτι τέτοιο, για να επανασχεδιάσουμε δηλαδή την καθημερινότητά μας, αποτελεί η Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής στις 16 Οκτωβρίου η οποία όπως όλες οι ανάλογες επετειακές ημέρες, έρχονται να υπενθυμίσουν πώς θα έπρεπε να λειτουργούμε όχι μόνο για μια στιγμή μέσα στο χρόνο, αλλά συνολικά στη ζωή μας.

Στο δυτικό ημισφαίριο, η Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, βρίσκει εκατομμύρια ανθρώπους να δίνουν μάχη με τις ασθένειες του σύγχρονου πολιτισμού υπενθυμίζοντας πόσο σημαντικό είναι για όλους μας να αλλάξουμε συνήθειες και να απαλλαγούμε από την καθιστική ζωή, την παχυσαρκία, τα υψηλά επίπεδα χοληστερίνης στο αίμα και πολλές άλλες, οι οποίες επιβαρύνουν την υγεία – και, κυρίως, την υγεία της καρδιάς.

Κι αν μερικές φορές, μια αλλαγή στις συνήθειες, μας φαίνεται είτε κάτι πολύ δύσκολο είτε κάτι το οποίο αναβάλλουμε συνεχώς, είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι δεν χρειάζεται να κάνουμε υπερβολές, φτάνει να γίνουμε ρεαλιστές. Αρκούν κάποιες μικρές κινήσεις στην καθημερινότητα μπορούμε να κάνουμε ένα σημαντικό «δώρο» στον οργανισμό μας.

Εμπλουτίστε τη διατροφή με νόστιμες και υγιεινές τροφές

Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, η βελτίωση της διατροφής μπορεί να γίνει, υιοθετώντας μια ισορροπημένη δίαιτα, χωρίς στερήσεις, αλλά με μέτρο και με έμφαση, κυρίως, στην κατανάλωση φρούτων και λαχανικών –αντί, πχ, γλυκών- και τροφίμων πλούσιων σε θρεπτικά συστατικά, αλλά με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και λιπαρά.

Δίνοντας σημασία σε μικρές λεπτομέρειες, μπορούμε για παράδειγμα να αντικαταστήσουμε τις κακές συνήθειες των βιαστικών σνακ, με άλλα πιο υγιεινά και εξίσου νόστιμα προϊόντα, τα οποία όμως χάρη στα ποιοτικότερα συστατικά τους δίνουν μια έντονη αίσθηση απόλαυσης, συμβάλλοντας όμως ταυτόχρονα στη μείωση της χοληστερίνης με φυσικό τρόπο.

Όσο για τις καθημερινές μας διατροφικές συνήθειες, καλό είναι να αποφεύγουμε το έτοιμο φαγητό στο γραφείο, ετοιμάζοντας στο σπίτι γευστικά μικρογεύματα και φαγητά  με ποιοτικά και ανώτερης διατροφικής αξίας συστατικά. 

Χρήσιμες συμβουλές για καθημερινή άσκηση

Αντίστοιχα, σε ό,τι έχει σχέση με την άσκηση, δεν χρειάζεται να διαλέξουμε εξοντωτικά προγράμματα. Ακόμα και με 30 λεπτά γρήγορου περπατήματος την ημέρα, μπορούμε να δούμε άμεσα τη διαφορά από την άσκηση.

Επίσης με «έξυπνα» tips μπορούμε να βάλουμε τη σωματική δραστηριότητα μέσα στην καθημερινότητά μας.

Δοκιμάστε να κάνετε ποδήλατο με τους φίλους ή την οικογένειά σας, βηματίζετε ενώ μιλάτε στο τηλέφωνο, ρυθμίστε το smart watch ή το τηλέφωνό σας, για να σας υπενθυμίσει ότι πρέπει να ασκηθείτε, κάντε την αγαπημένη σας cardio άσκηση στο γυμναστήριο 2 με 3 φορές την εβδομάδα.

Και φυσικά, το σημαντικότερο είναι να επιλέξουμε ένα πρόγραμμα, ειδικά σχεδιασμένο στις δικές μας ανάγκες και τις επιθυμίες.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι με απλά βήματα, συνδυάζοντας ισορροπημένη διατροφή και άσκηση, μπορούμε όλοι – ανεξαρτήτως ηλικίας – να κρατάμε τον οργανισμό μας σε εγρήγορση και την καρδιά μας σε φόρμα.

To koutipandoras.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.